Woocommerce fordítási probléma

Sziasztok!



Kezdő vagyok woocommerce-ben teljesen, most próbálom összerakni a legelső webáruházamat (worpdress tapasztalatom van valamennyi).



Lehet, hogy az én tudatlanságomból fakad, de nem akar magyarrá válni teljesen a woocommerce.



WC 2.6.4 van telepítve WP 4.4.4-re (a sablon: Fruitful), valamint feltöltöttem a legfrissebb WC fordítást po fájlját is, ennek ellenére rengeteg dolog ami a magyar po fájlban le van fordítva, a valóságban angolul jelenik meg, pl: “No order has been made yet”, “Search Products”, Addresses", stb.



Mi lehet ennek az oka és hogyan tudom ezt kiküszöbölni / teljesen magyarrá tenni a wp/woocommerce párost?



Előre is köszönöm a segítséget!

Szia!

Ez pl. akkor fordulhat elő ha valamilyen nem alap sablont használsz az oldaladon.

A legtöbb sablon fejlesztő bizonyos módosításokat hajt végre a woocommerce fájlokban.

Ha nem alap sablont használsz akkor nézd meg a használt téma “po” fájlját, keresd meg benne az említett angol sort, és fordítsd le. Ha így meg akkor ez a gond, ha nem akkor valami más.

Fordításhoz én ezt ajánlom:

https://hu.wordpress.org/plugins/loco-translate/

Ingyenes kitűnő plugin. :slight_smile:



Üdv, Attila

Hogy őszinte legyek nem is gondoltam volna, hogy a sablon po fájlját nézzem meg… Köszönöm szépen, remélem fog működni!

Sajnos nem jutottam előrébb. Kipróbáltam a Loco-t amit ajánlottál, és kerestem az angol részeket magában a WP-ben, a WC-ben, és a sablonban is, de nem találom… :unsure:



Az egyszerűség kedvéért mellékelek egy képet (minden ami csak lehet magyarra van állítva / nyelvi fájl feltöltve stb):







Ugyanígy angol pl a “Shop” oldalon a “Product categories”, valamint a “Search products” rész is.

A poEditet használd. A Fruitfult itt tudod fordíítani: https://translate.wordpress.org/projects/wp-themes/fruitful (vagy leszedni a po fájlját).