Sziasztok!
Kezdő vagyok woocommerce-ben teljesen, most próbálom összerakni a legelső webáruházamat (worpdress tapasztalatom van valamennyi).
Lehet, hogy az én tudatlanságomból fakad, de nem akar magyarrá válni teljesen a woocommerce.
WC 2.6.4 van telepítve WP 4.4.4-re (a sablon: Fruitful), valamint feltöltöttem a legfrissebb WC fordítást po fájlját is, ennek ellenére rengeteg dolog ami a magyar po fájlban le van fordítva, a valóságban angolul jelenik meg, pl: “No order has been made yet”, “Search Products”, Addresses", stb.
Mi lehet ennek az oka és hogyan tudom ezt kiküszöbölni / teljesen magyarrá tenni a wp/woocommerce párost?
Előre is köszönöm a segítséget!
Szia!
Ez pl. akkor fordulhat elő ha valamilyen nem alap sablont használsz az oldaladon.
A legtöbb sablon fejlesztő bizonyos módosításokat hajt végre a woocommerce fájlokban.
Ha nem alap sablont használsz akkor nézd meg a használt téma “po” fájlját, keresd meg benne az említett angol sort, és fordítsd le. Ha így meg akkor ez a gond, ha nem akkor valami más.
Fordításhoz én ezt ajánlom:
https://hu.wordpress.org/plugins/loco-translate/
Ingyenes kitűnő plugin.
Üdv, Attila
Hogy őszinte legyek nem is gondoltam volna, hogy a sablon po fájlját nézzem meg… Köszönöm szépen, remélem fog működni!
Sajnos nem jutottam előrébb. Kipróbáltam a Loco-t amit ajánlottál, és kerestem az angol részeket magában a WP-ben, a WC-ben, és a sablonban is, de nem találom… :unsure:
Az egyszerűség kedvéért mellékelek egy képet (minden ami csak lehet magyarra van állítva / nyelvi fájl feltöltve stb):
Ugyanígy angol pl a “Shop” oldalon a “Product categories”, valamint a “Search products” rész is.
A poEditet használd. A Fruitfult itt tudod fordíítani: https://translate.wordpress.org/projects/wp-themes/fruitful (vagy leszedni a po fájlját).
És, nem ártana a legfrissebb 4.6 wp, valamint hozzáillő sablonfájl, amíg nem késő. Az elavult rendszereket szeretik feltörni, illetőleg a friss dolgok néha összeakadnak az avittal.