új oldal

sziasztok egészen új felhasználó vagyok most ismerkedem a wordpressel lenne egy kérdésem azt szeretném hogy amikor létrehozok egy új oldalt annak a közvetlen linkje egy régebbi html formájú web lap egyik oldalára vigyen remélem érthető?

Átirányítod permalink redirect pluginnal. Vagy page templatet hozol létre és a bejegyzés linkjét nem the_permlainkre hagyod hanem az új oldal linkjét teszed oda.

egy kicsit szájba rágósabban kérhetném mert tényleg nagyon kezdő vagyok

Minden bejegyzés közvetlen linkjét (korlátozott formában) de átírhatod új (vagy a régi) cikk szerkesztésébe lépve:











kicsit összetett a kérdés, de megpróbálom. lehet nem is válasz kell, csak megerősítés.











szóval csináltam 1oldalt és annak 27 új aloldalt. ezek gyerekek nevei. mindegyikre uazt akarom kiíratni, név telefon, szülők, ilyesmi. csinálok egy sablont, amiben lekérdezem az adott id(az oldal id-je) alapján a válaszokat. megszerkesztem az oldalt és ezeket a lekérdezéseket beillesztem. persze logikusan előtte csinálok egy adatbázis táblát, ahova feltöltöm a válaszokat (beillesztett kérdés: erre lehet használni a cformot [talán ez a neve a pluginnak]). tehát annyit csinálok, hogy elkészítek 1 php oldalt, amit felveszek sablonnak, amiben végighozom a lekérdezéseket és mindezt az aloldal id-je alapján (ez tűnik a legegyszerűbb hivatkozásnak) és ezt a sablon megadom minden aloldalnak, hogy ezek alapján jelenjen meg. és boldog vagyok ha sikerül.











másik… ha keresek az oldalon, akkor a kereső fog keresni ebben a táblában, vagy ezt meg kellene neki adni vhol? egyébként ha csak copy/paste csinálom meg az oldalakat, tehát nem sablon + adatbázis, csak kézzel mindegyiket, akkor keres benne a kereső?











a cformot nem néztem (remélem ez a neve), azt ilyenekre (adatfelvitel adatbázisba) lehet használni, hogy ne levélben küldje el, hanem pakolja táblába?











remélem nem volt kusza… előre is köszönöm a válaszokat, vagy az ötleteket tanácsokat…

Sziasztok!