Sziasztok! Nagyon kezdő vagyok, és nem tudom, mihez kezdjek a következő hibával:
Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /chroot/home/fittelet/fitteletmod.com/html/wp-includes/class-simplepie.php on line 737 Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /chroot/home/fittelet/fitteletmod.com/html/wp-includes/class-simplepie.php on line 1107 Deprecated: Assigning the return value of new by
ezt ismételgeti a wp vezérlőpult, és már az oldalamon is láthatóak ezek a karakterek!
Lehet, hogy valamelyik bővítmény okozta? Hogyan tudhatom meg, mi történt, és mit tegyek?
Előre is köszönöm!
Szervusz!
Máskor lényegre törőbb címet adj légyszíves topikodnak ne olyat, hogy segítség.
Milyen bővítmények találhatóak az oldalon? Mielőtt a hibát tapasztaltad, mit csináltál éppen az oldaladon? Próbáld meg kikapcsolni az összes plugint, majd egyesével bekapcsolni és ellenőrizd, melyiknél jön elő a probléma. A másik az hogy minden bővítményed kompatibilis a wordpress jelenleg általad használt verzióval?
Szia!
Kikapcsoltam az összes plugin-t, de nem változott semmi. Nem tudom, pontosan mikor kezdődött, mert amikor még csak én láttam a vezérlőpulton, nem foglalkoztam vele.
Honnan tudhatom meg, hogy melyik plugin kompatibilis, melyik nem?
Köszi:
D.
Amikor egy bővítményt letöltesz a wordpress.org oldaláról, akkor a jobb oldalon található, hogy melyik verzióig jó.
Letöröltem a nem kompatibilis plugin-eket, és az összes többi még mindig ki van kapcsolva, de a vezérlőpulton nem változott semmi. Tanácstalan vagyok…
D.
Lehet, hogy nem is a bővítményekkel van gond? Mindegyik sablon kompatibilis mindegyik wp-szel?
Kérlek, segítsen, aki tud!
Köszi
Szia!
A sablonok között is akad, ami nem minden verzióval van kibékülve, de ezt igen egyszerűen ki lehet deríteni: visszaállítod próbajelleggel az alapértelmezettre, és ha annál sem megy, akkor nem azzal volt gond.