Sziasztok!
Van egy nagy gondom.Van egy oldalam.
topbuxsites.eu
Van egy hiba üzenetem , amit nem tudok megoldani,
és igy nem is tudok belépni az admin területemre.
ezt irja ki:
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/topbuxsi/public_html/wp-content/themes/Abate/lib/menu-secondary.php:2) in /home/topbuxsi/public_html/wp-includes/pluggable.php on line 934
mielőtt irja vki h nézzem meg a <?php előtt és ?> után van e valami, már megnéztem PSPaddal, de semmi sincs.
Mit tudok még megnézni? Segítsetek, már ott tartok hogy törlöm az egészet, pedig sok munkám volt az oldallal.
alapsablonnal is?
ezt hogy érted?
maga az oldal egyébként szépen megy, csak szerkeszteni nem tudom.
már a wp_config-ot is ujra raktam, de igy sem jó
nevezd át ftp-n a sablon nevét.
akkor kapásból a twentyakárhányat fogja elővenni.
és úgy próbálj meg belépni.
elég kezdő vagyok. hol tudom átnevezni, és mire kell hogy nevezzem ezt?
sikerült megoldanom a problémát. átneveztem a sablon fájlt, és már be is tudtam lépni. újra telepítettem a sablont , és minden hibátlanul megy, és hál istennek minden beállítás megmaradt. thx
Sziasztok!
Én telepítés után nem tudok belépni az adminba, az oldal nem található hibaüzenet jelenik meg. Mindent próbáltam, amit itt olvastam, megnéztem hexával a wp-config.php-t, nincs ott a három karakter. Az oldal egyébként működik. Ha újra elindítom az installt, azt írja, hogy telepítve van.
Hát amit lehetett elolvastam, de ilyen hibát nem találtam. Ezt nem a wp-settings csinálhatja?
Melyik oldal? (Link?)
Sziasztok!
Én telepítés után nem tudok belépni az adminba, az oldal nem található hibaüzenet jelenik meg. Mindent próbáltam, amit itt olvastam, megnéztem hexával a wp-config.php-t, nincs ott a három karakter. Az oldal egyébként működik. Ha újra elindítom az installt, azt írja, hogy telepítve van.
Hát amit lehetett elolvastam, de ilyen hibát nem találtam. Ezt nem a wp-settings csinálhatja?