Mazine sablon

Sziasztok!

Van a címben említett sablonom. A menü bal oldalt helyezkedik el és ha ráviszem a kurzort akkor mindig ugrik egyet…ezt a funkcióját valahogy kilehet kapcsolni?

Várom a válaszokat.

Köszönettel.

Valamint, ha a főoldalon leszeretnék venni egy sima feliratot amit nem én írtam fel, azt melyik fájlból tehetem meg? Mert sima index.html fájlt nem találok.

(kezdő vagyok wordpress téren).

Kérlek adj linket is az oldaladhoz.

Ez a sablon egy fizetős sablon, és van neki támogatása is: http://support.transparentideas.com/viewforum.php?f=2&sid=8cf6560fa073422fd7273e91623cc7c0

Amikor fizetsz valamiért, akkor azzal is jár, hogy segítenek a beüzemelésben, adnak dokumentációt hozzá, stb.

Azt pedig link nélkül nehéz lenne megmondani (talán a gondolatátviteli munkacsoport tudná megoldani), hogy te melyik sima feliratra gondolhattál vajon, meg melyik részen… :wink:

nem vagyok valami jó angolos sajnos. Csak besegítettem ebbe a munkába.

www.lana-tex.hu

Itt a főoldalon bal oldalt a "legújabb termékünk" feliratot csak egyszer szeretném megjeleníteni.

A webáruház menübe pedig nem szeretném h a menü csúszkáljon.

Várom a segítségeket.

Nagyon köszönöm.

és a fordításnál az miért lehet, hogy a nyomógombok nem fordítódnak le magyarra?

Melyik nyomógombokra gondolsz?

Lehet, hogy képek??

Nem képek, akkor megtudtam volna már szerkeszteni őket. Pl. az oldal alján a subscribe gomb…

'csaknoriss' wrote on '2011-11-22:

Itt a főoldalon bal oldalt a "legújabb termékünk" feliratot csak egyszer szeretném megjeleníteni.

A webáruház menübe pedig nem szeretném h a menü csúszkáljon.

A widget-nek ne adj címet. :)

Az elcsúszást egy script okozza, direkt ilyen a megjelenés. Adminban nem lehet kikapcsolni?

A wordpress-newsletter bővítménynek, amelyet a sablonhoz csomagoltak, nincs magyar nyelvi fájlja, és onnan jön ez a felirat. Az említett bővítmény newsletter.php fájlját leszel kénytelen átírogatni.