Kivonatok megjelenítése

Kedves Balou !

















Nekem ez van az index.php -ban:











<?php





/**




  • Front to the WordPress application. This file doesn’t do anything, but loads




  • wp-blog-header.php which does and tells WordPress to load the theme.





    *




  • @package WordPress





    */











    /**




  • Tells WordPress to load the WordPress theme and output it.





    *




  • @var bool





    /





    define(‘WP_USE_THEMES’, true);











    /
    * Loads the WordPress Environment and Template */





    require(’./wp-blog-header.php’);





    ?>





    Vagy nem az index.php ra gondoltál?





    köszönöm a segítségedet.

Kedves Mindenki !











Meglehetősen kezdő vagyok és nem tudom beállítani a WordPresst (www.stampy.eu/blog)





úgy hogy a különbözö témák amíkról írok azoknak csak a kivonata jelenjen meg a főoldalon, és ha a kedves éreklődő figyelmét felkeltette a kivonat akkor rá tudjon kattintani és akkor jelenjen meg a teljes cikk. Kérlek segítsetek ezt kitalálni.Akárhogy nézem az admin menüket nem bírok rájönni.











Előre is köszönöm.

Szia!











Az adminban sajnos ezt nem tudod beállítani, ezt az oldalad theme fájlaiban kell matatni. Pl. Az indexben alapból van egy olyan, hogy Ezt kell lecserélned erre:

öh.











a “theme” indexéről van szó, nem a wp indexéről!











azért mert kezdő vagy, elolvasni még el lehetne az alapokat… :rolleyes:

Köszi !











Megtaláltam és ki is cseréltem de nem történt semmi.





Tudom meg kéne tanulnom a PHP-t. (Esetleg erre is van ötleted…)





Egyébként hol vannak ezek a bizonyos alapok?

wordpresshez: codex.wordpress.org





php-hez: Líra könyvesbolt :smiley: meg net :wink:

Köszi !











Sokat segitettél.











Miért nem működnek a kivonatok? Bemásoltam amit Balou mondott. Mit kell még csinálni?

Fú eléggé megbonyolítottátok ezt szerintem. Miért nem jó úgy, hogy amikor írod a postot, beraksz egy more taget?