Hogy lehet megcsinálni azt...

Lehet hogy nagyon nagy butaságot fogok kérdezni, de hogy lehet azt megoldani, hogy a Blog bejegyzéseket ne jelenítse meg teljesen hanem csak az első pár sorát és alatta egy tovább gombbal nyissa meg az egészet…

Előre is köszönöm…

Ezt szúrd be, ahol elakarod választani:

Kösz szépen! :slight_smile:

'Biggeorge wrote:

Ezt szúrd be' date=' ahol elakarod választani: [/quote']

Elég kezdő vagyok. Úgy tettem, ahogy javasoltad. De a végeredmény elég szánalmas lett.

1. Először is ez jelent meg, bár az elválasztás sikerült:

TOVÁBB Continue reading ‘Zárt ajtókÂ’

Erre kell rákattintania a látgatónak, de a TOVÁBB szó most is inaktív, csak úgy mellette van. Mi a teendő, hogy a TOVÁBB szó legyen csak ott, és arraól tudjanak továbblépni?

2. A másik problémám, hogy bár el lett választva ezzel a paranccsal a szöveg, de a sidebar eltűnt, azaz leugrott a blog aljára. :( És nem értem miért. Hogyan tudnám visszavarázsolni a sidebar-t, úgy, hogy a szöveg elválasztva marad a TOVÁBB szó megjelensével?

Ez eléggé template problémának tűnik (a sidebar biztos), milyet használsz?

szerintem elég, ha az adminban a beállítások / olvasás menüpont alatt kivlasztod azt, hogy “összegzés”. bár még soha nem próbáltam ezt.

hzse: az osszegzes a feedre vonatkozik

kalka: a css a szar ezt elore mondom, valami tul szeles lesz es nem fer ki ezert le ugrik a sidebar

a TOVÁBB Continue reading �Zárt ajtók� atirasat pedig a template-ben kell megtenni

hogy moshu-t idezzem: link? forras? latatlanban nehez ilyen problemakat megoldani…

De jó, hogy ilyen gyorsak vagytok :slight_smile:

http://wordpress.org/extend/themes/ - innen töltöttem le a spring 1.5-ös sablont.

Õ pedig az áldozat: www.szosza.hu :frowning:

Én elhiszem, hogy a css a szar, de csak a more parancsot írtam be plusszba, és máris leugrott a sidebar. De nem értem miért? Csak egy parancs.

Köszi előre is!

ToRokZoli wrote:

hzse: az osszegzes a feedre vonatkozik