*.doc, *.xls, *.pdf, *.htm(l) megjelentetése

Tisztelt Fórumozók !











Olyan kérdésben szeretnék útbaigazítást, segítséget kérni, melyre nem találtam megoldást, ugyanakkor érzésem szerint kellően amatőrnek tűnik, de végtére is tényleg amatőr vagyok, de (még) lelkes:











Van egy civil szervezetünk, melynek honlapja egyedileg programozott oldal, amit szeretnék (kezelhetőség, rugalmasság, korszerűsítés, stb. miatt) WP alapokra átültetni.





Az oldalak tartalma jellemzően statikus, állandó, nagy része állandó, vagy csak minimális változással bír. Az oldalra itt lehet ránézni: Ambassador Club Pécs











A problémám az, hogy az állandó tartalmak között jellemzően




  • word dokumentumok




  • excel dokumentumok




  • csekély mértékben PDF-fájlok




  • kész HTM(L) oldalak vannak.











    Nem tudom, hogy ezeket miként lehetne egy-az egyben megjeleníteni WP-ben ?











    Legnagyobb gondot az jelenti, hogy pl. van egy html oldal (ilyen pl. a Credo). Ez azt jelenti, hogy létezik egy hu_credo.html fájl (meg en_credo.html, meg de_credo.html, stb a többnyelvűség miatt), amit meg kellene ugyanígy jelenítenem a WP-ben. Csinálok egy aloldalt, abban hogyan jeleníthetem meg, hogy ugyanúgy nézzen ki, mint most ? Ha a WP-ben rákattint a Credo nevű aloldalra a látogató, akkor rögtön ez jelenjen meg, úgy, mint eddig.











    A másik: ha megnézitek az oldalt, akkor az archívumban megjelenik a Dokumentumtár, és a Képtár. Mindegyik mögött évszám-gombok jelennek meg, amire rákattintva az adott év dokumentumai jelennek meg *.doc, *.xls, *.pdf fájlokat nyitnak meg, pillanatnyilag a megnyitás az oldalon kívül történik, de én szeretném, ha az évszámra kattintanak, akkor az oldalon belül az adott dokumentum kompletten megjelenjen.





    A képtárnál az évszámra kattintás után a felsorolás (tartalomjegyzék) jelenik meg évente, és az egyes anyag címére kattintva az oldalon belül a JAlbummal készített default.html fájl indítja a képgalériát.