wp-security-scan

Szép estét minden mesternek és tanítványnak!

Előre kell bocsátanom, hogy zsenge újrakezdő vagyok, tudással részlegesen, lelkesedéssel meglehetősen felvértezett (szóval a legrosszabb fajta!).

A címben jelzett plugin-t gondoltam megpróbálni, mit is tudna javítani az oldalamon. Tekintettel arra, hogy korán reggel volt az eset, teljes részleteivel már nem szolgálhatok a történések sorának. Annyi bizonyos, hogy most tökéletesen jogosulatlan vagyok bármifélét is művelni a wp-admin könyvtárral, még listázni sem tudom. Pláne a jogokat állítani. Böngészőben a wp-adminra 500 Internal Server Error.

Vajha annyivá olvadt-e a megoldások sora, hogy a szervergazdával töröltessem ezt a wp-admin könyvtárat, vagy annak szeletét, vagy tudnátok-e kézenfekvőbb megoldást javallani?

Köszönet érette, ha van tanácsotok!

fellépsz ftp-vel (vagy ami van) és a wp-admin mappában lévő .htaccess fájl törlöd.

'charlie' wrote on '2009-09-09:

fellépsz ftp-vel (vagy ami van) és a wp-admin mappában lévő .htaccess fájl törlöd.

Igen, ez nekem is eszembe jutott. ;) Az a baj, hogy - sajátos módon, ellentétben a többi fájllal és mappával - lényegében semmilyen joggal nem rendelkezem felette, azaz, mint említettem volt, listázni sem tudom ezt a wp-admin könyvtárat.

Bocsi, Kedves wattafilling!

Fussunk neki mégegyszer… :wink:

TE telepítetted a WordPress-t; feltöltötted a fájlokat FTP-n, nakd az admin felületeten telepítgettél, közte az említett bővítményt, majd soha többet nem tudsz belépni sem az admin felületre, sem az FTP-be?

'Farkas wrote on '2009-09-09:

Bocsi, Kedves wattafilling!

Fussunk neki mégegyszer... ;)

TE telepítetted a WordPress-t; feltöltötted a fájlokat FTP-n, nakd az admin felületeten telepítgettél, közte az említett bővítményt, majd soha többet nem tudsz belépni sem az admin felületre, sem az FTP-be?