wp-config / telepítés / mediacenter - egy kezdő problémái

Sziasztok!

Kezdő vagyok, első művem lenne, de elakadtam rögtön az elején. Már végig olvastam mindent, de akkor sem megy.

Médiacenter, tárhelycommander, FTP kapcsolódás ok, CMS telepítő, wordpress 3.4., felfut. Idáig ok

wp-config file átnevez, adatokat beír és nem másol, ment és innen nem megy tovább, nem nyitja meg a vp-admin installt ha beírom a böngészőbe.

Mit csinálok rosszul? Segítene valaki?

Nagyon köszi előre is!

Quote:

// ** MySQL beállítások - Ezeket a szolgálatótól lehet beszerezni ** // A RENDSZERADATOKBÓL VESZEM AZ ADATOKAT:

/** MySQL adatbázisnév sorból veszem az adatokat, ide nekem kettő van írva, melyiket írjam be, vagy mind a kettőt?? */

define('DB_NAME', 'adatbázis_neve');

/** MySQL azonosító sorból írom be az adatot */

define('DB_USER', 'felhasználónév');

/** MySQL jelszó */

define('DB_PASSWORD', 'jelszó');

/** FTP hostnév (ftp3.*****) */

define('DB_HOST', 'localhost');

/** utf8 */

define('DB_CHARSET', 'utf8');

/** ??????' */

define('DB_COLLATE', '');

Az nem kettő, hanem adatbáziselőtag_adatbázisutótag

Tehát úgy írd be, ahogy van, a teljes adatbázis nevet, az aláhúzás jellel együtt.

Ha a médiacenternél a felhasználónév egy tagból áll, akkor azt jól írtad és feltételezem a jelszót sem rontottad el.

Esetleg még az lehet gond, hogy nem mindent sikerült feltolteni.

köszi a korai választ.

De MySQL adatbázisnál kettő van beírva. Következőképen van megadva:

0000db, 0000_0000.

az utolsóhoz mit írjak?

[font=helvetica,arial,sans-serif:1qwpt0mk]/** ???’ /[/font:1qwpt0mk]

[font=helvetica,arial,sans-serif:1qwpt0mk]define(‘DB_COLLATE’, ‘’);[/font:1qwpt0mk][font=helvetica,arial,sans-serif:1qwpt0mk]/* ???’ */[/font:1qwpt0mk]

[font=helvetica,arial,sans-serif:1qwpt0mk]define(‘DB_COLLATE’, ‘’);[/font:1qwpt0mk]

Üdv,

Adatbázis egybevetése maradhat üresen

/** Az adatbázis egybevetése /

/
* Az adatbázis egybevetése */

Nagyon köszi!!! Próbálom!

Szia,