Teljesen kezdő vagyok. A https://www.youtube.com/watch?v=OLs7hBUadTE videó segítségével létrehoztam az oldalamat. A visszaigazoló linkig nagyjából hasonló volt a mostani felület. Mikor a visszaigazoló linkre kattintottam viszont, nem a nyelv választás jött, hanem a belépés. Belépve pedig teljesen más kép fogadott, mint a videón, sőt bármilyen videón. A nyelv angol, a settings menüben átállítottam magyarra, de semmit se ért. Létrehoztam egy másik domint is, hátha elrontottam valamit, de ugyan az a felület jelent meg másodszorra is.
A mellékletben az általam látott képernyő fogad.
Kérlek, segítsetek, hogy én is azt lássam, amit a videóban lát a sárc.
Ennek egy egyszerű magyarázata van. Amit videón néztél, az egy letölthető és saját tárhelyre telepíthető Wordpress. Ami nagyon nem ugyanaz, mint a wordpress.com blogrendszer szolgáltatása. Tehát, ha olyat akarsz, mint a videón, veszel tárhelyet, domaint, letöltöd - itt a menüsorban a Letöltés menü alatt rejtőző linkről - a Wordpress aktuális változatát és telepíted a saját tárhelyedre.
Változás nyilván azért nem történik a nyelvben, mert a wordpress.com - úgy rémlik -, még közel sem 100%-ban van honosítva. Ezzel szemben a letölthető teljesen magyarul beszél.
Köszönöm a választ. Gondoltam, hogy a kinézet különbség valami hasonlót takar… Ezek szerint, változott a videó óta a WP működése, mert a filmben, az ingyenes tárhely esetén is működött…
Még egy kérdés, meg tudom oldani, hogy szolgáltató nélkül, saját servert kialakítva, önnálósíthatom magamat? Akkor a tárhely adott, platform a WP, csak a domin a kérdés, hogy ehhez szükséges e függenem valakitől?
Valamit félreértesz. A wp működése alapvetően semmit nem változott. Ami a wordpress.com-on van, ahová regisztráltál, azt soha nem lehetett sem ingyenes, sem fizetős tárhelyre telepíteni. Az egy szolgáltatás. A letölthető wp-t pedig telepítheted ingyenesre is, más kérdés, hogy a sok szerveroldali korlátozás miatt egyre kevesebb ingyenes tárhelyen működik normálisan.