Üdvözlöm a fórum olvasóit!
Apszolút kezdő vagyok, most akarom telepíteni a cuccot,
de most olvastam egy cikket, ami egy oldal törlését mutatja be.
Ez így megállja a helyét?
Itt olvastam: http://www.tutorial…honlap-torlese/
A kód:
Törölve. Aki akarja a cikkben megnézheti.
Morálisan én sem értek egyet a megoldással. F.Gy.
Üdvözlettel
gjposta
Talán olvasd el, az ottani kommenteket.
De én a magam részéről MORÃLISAN elfogadhatatlannak tartom az ilyesmi használatát.
Köszönöm a gyors választ, csak most kezdem érteni, hogy
ezt a PHP kódot előre kell elkészíteni, és így utólagos “védelmet” biztosít.
Üdvözlettel
gjposta
Nem, ez egy trehány megoldás…
szerintem nem trehány csak gyors… mármint ha az ember átgondolja akkor persze normálisabb megoldást csinál ilyesmihez…
de pld en nem zend encode-olok meg hasonlok… demot kaphat, CSS tömörítve van és offuszkálva stb… ha kell neki a rendes akkor fizessen…
:rolleyes: