Wordpress átmozgatása linuxról windowsra

Sziasztok!



Alapvetően kezdő vagyok még a wordpressben, két napja ismerkedem vele. Php-ban szeretnék fejleszteni wordpress alá. Van is egy linux szerveres oldal, ami már élő ezt kellene kibővítenem. Én most windows 8-as operációs rendszeren dolgozom(xampp-ot használok), és ez okozza a problémáimat.



Átnéztem pár leírást, hogyan kell wordpress oldalt átmozgatni (ezt a leírást követtem) nagyrészt sikeres is volt. A windows lokális gépen bejön az oldal viszont jópár kép nem tölt be. Megnézve az elérési útjukat nem az /xampp/htdocs/valami_web/images/kep.jpg hanem a /xampp/htdocs/images/kep.jpg címre mutatnak. (A leírás szerint a közvetlen linkeket átállítottam, tehát nem az lenne a baj.)



Azt gyanítom, hogy .htaccess fájl kavar be nekem, elég nagy méretű amit a szerverről letöltöttem lehet ott mutat rossz helyre valahol(ezt még nem látom át teljesen), esetleg a virtual hosttal kellhet állítanom valamit.



Valakinek lenne ötlete mit állítsak még át?

Szia! Szervusz! :wink:



Mindegy , hogy linux vagy windows.


  1. Az adatbázisról csinálj egy phpmyadminos mentést , használd az .sql formátumot (az adatbázis neve ami a wp-config.php-ban szerepel)



    (de ezt ne töltsd fel sehová -csak biztonsági mentés) lehet probléma hogy a phpmyadmin beállítása xampp és linux alatt nem ugyan az



    így érdemesebb csak a táblákat menteni. ( tábla előtag - prefix a wp-config.php - ban innen könnyebb felismerni ha az adatbázist több wp oldal is használja)


  2. Ha a költöztetéssel a domain is változik A phpmyadmin segítségével hajts végre a következő módosításokat a wp_options táblán



    option_name option_value



    siteurl http://domain.xxx cseréld le az új domainre



    home http://domain.xxx cseréld le az új domainre



    ez kötelező.



    de végig kell járni az otions többi értékét is és le kell cserélni mindenütt a régi domaint az újra, nem olyan túl sok hogy kézzel ne tudd ezt megtenni