Sziasztok!
Alapvetően kezdő vagyok még a wordpressben, két napja ismerkedem vele. Php-ban szeretnék fejleszteni wordpress alá. Van is egy linux szerveres oldal, ami már élő ezt kellene kibővítenem. Én most windows 8-as operációs rendszeren dolgozom(xampp-ot használok), és ez okozza a problémáimat.
Átnéztem pár leírást, hogyan kell wordpress oldalt átmozgatni (ezt a leírást követtem) nagyrészt sikeres is volt. A windows lokális gépen bejön az oldal viszont jópár kép nem tölt be. Megnézve az elérési útjukat nem az /xampp/htdocs/valami_web/images/kep.jpg hanem a /xampp/htdocs/images/kep.jpg címre mutatnak. (A leírás szerint a közvetlen linkeket átállítottam, tehát nem az lenne a baj.)
Azt gyanítom, hogy .htaccess fájl kavar be nekem, elég nagy méretű amit a szerverről letöltöttem lehet ott mutat rossz helyre valahol(ezt még nem látom át teljesen), esetleg a virtual hosttal kellhet állítanom valamit.
Valakinek lenne ötlete mit állítsak még át?
Szia! Szervusz!
Mindegy , hogy linux vagy windows.
- Az adatbázisról csinálj egy phpmyadminos mentést , használd az .sql formátumot (az adatbázis neve ami a wp-config.php-ban szerepel)
(de ezt ne töltsd fel sehová -csak biztonsági mentés) lehet probléma hogy a phpmyadmin beállítása xampp és linux alatt nem ugyan az
így érdemesebb csak a táblákat menteni. ( tábla előtag - prefix a wp-config.php - ban innen könnyebb felismerni ha az adatbázist több wp oldal is használja)
- Ha a költöztetéssel a domain is változik A phpmyadmin segítségével hajts végre a következő módosításokat a wp_options táblán
option_name option_value
siteurl http://domain.xxx cseréld le az új domainre
home http://domain.xxx cseréld le az új domainre
ez kötelező.
de végig kell járni az otions többi értékét is és le kell cserélni mindenütt a régi domaint az újra, nem olyan túl sok hogy kézzel ne tudd ezt megtenni
a wp_post táblán is van teeendő: