Wordpress átirányítása www-re

Sziasztok! Wordpressben még kezdő vagyok, eddig Joomlaztam. Olyan problémával állok szemben, hogy weboldalamat: szamitogep-javitas.eu szeretném átirányítani a www.szamitogep-javitas.eu címre. Azaz a www nélküli domaint a www-s domainre. Ez a keresők szempontjából úgy hallottam, hogy nagyon előnyös. Rengeteg plugint és .htaccess beállítást próbáltam, de egyik sem jött be. Joomla alatt ezt minden gond nélkül meg tudtam oldani, de WP alatt egyszerűen nem megy. Nem tudom, hogy számít e, de a SEO Plugin Pack fel van telepítve. Olyat sikerült elérnem, hogy egyszer bejött a címsorban a www-s domain, de a Firefox olyan üzenetet dobott, hogy az átirányítás soha nem fog megvalósulni, az oldal nem töltődött be. A szolgáltatómnak fogalma sincs, hogy miért nem működik. Csatolom a .htaccess fájl tartalmát.

BEGIN WordPress

RewriteEngine On

RewriteBase /

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d

RewriteRule . /index.php [L]

# END WordPress

Válaszotokat előre is nagyon köszönöm.

Azt, hogy hogyan keletkezett az Univerzum,soha nem fogjuk bizonyítani, hiszen nem voltunk ott. Azt, hogy hogyan lesz vége, talán láthatjuk, de már nem fogjuk tudni elmondani senkinek.

Pedig mindkét domain-re bejön a lap, így működnie kellene a htaccess módszernek.

Code:

RewriteCond %{HTTP_HOST} ^mysite.com

RewriteRule ^(.*)$ http://www.mysite.com/$1 [R=permanent,L]

Gondolom a mod_rewrite engedélyezve van a szolgáltatónál?

Adminban a beállítások:

Wordpress cím, Honlap cím?

Elég csak átírni az adminban szerintem is.

Efrud wrote:
Elég csak átírni az adminban szerintem is.
Szia!

Azonos a problémánk, megírnátok hogy az adminban hol kell beállítani az átirányítást a www-re?

Köszönöm!
Mária

Lépj be az adminba és url-be írd a domain neved mögé: /wp-admin/options.php

Utána a listában keresd meg, azon két részt (home és siteurl), majd írd át a www-s vagy nélküli verzióra. A kettőnek egyeznie kell, erre figyelj.