Wordpress 4.8_Hu és 4.9_Hu telepítőcsomag hiba?

Sziasztok,

nagyon kezdő vagyok, de mindkét telepítőcsomaggal próbáltam telepíteni a WP-t (plusz a 4.8.2_hu-val), egyikkel sem ment.

Miután feltöltöttem FTP-vel, az lenne csak a dolgom, hogy a böngészőbe beírom a domainnevem/wp-admin/install.php-t és végigvezet, nem?

A szerverszolgáltatóm létrehozta nekem az adatbázist, van hozzá jelszavam, be tudok lépni a php MyAdminba.

A szerverszolgáltatóm szerint a következő a hiba:

PHP Fatal error: Class ‘Requests_Hooks’ not found in … wp-includes/class-wp-http-requests-hooks.php on line 17

és szerintük vagy a telepítő rossz, vagy rosszul másolódott át.

Megnéztem, és ott van a class-wp-http-requests-hooks.php fájl, felülírtam többször az eredeti kicsomagolt fájlból, hátha tényleg rosszul másolta át, de még így sem működik.

Olvastam olyat is, hogy lehet, hogy a Total Commander feltöltési beállításai rosszak, de nem értem pontosan, mit kéne megnéznem/átállítanom. Lehet, hogy az okozza?

Előre is köszönöm a segítséget.

Tudom triviális a kérdés de kicsomagoltad a letöltött wordpress-4.9.zip file-t? Feltöltésnél figyelj oda, hogy a tömörített file-ban egy “wordpress” nevű könyvtáron belül vannak a telepítő file-ok de neked csak a telepítő file-okat és könyvtárakat kell feltöltened közvetlenül a tárhelyed gyökér könyvtárába! Tehát nem root/wordpress/install.php hanem root/install.php. Itt találsz egy kis segítséget.

Szia,

köszönöm, úgy csináltam. Az lehet, hogy a Total Commanderben van valami beállítás, ami miatt rosszul másolódik? A rejtett fájlokat láthatóvá tettem, úgy másoltam.

Nem valószínű! Amennyiben feláll az FTP kapcsolat a tárhelyedhez a Total Commander megtette a dolgát. FTP-n keresztül nézd meg a file-k és könyvtárak “permission” beállítását. Itt a Wordpress hivatalos ajánlása.

Szia,

köszönöm szépen!

Végül a szerverszolgáltatóm feltelepítette nekem (bár még mindig nem tudom, mi volt a hiba).