TÉNYLEG TÚLREAGÃLTUK!!!
Egyébként nem vagyok srác
A másik nemet képviselem 
Webreklámfilm elkészítésére keresek
olyan designereket/flash animátorokat,
akik vállalnák konkrét forgatókönyvvel rendelkező,
kb. 30 mp-es videóspotok kivitelezését.
Részletekről, forgatókönyvekről bővebb információt emailes megkeresésre biztosítok!
Elérhetőségem:
viktoria.szoboszlai@gmail.com
Nem nagyon akarok kötekedni, ez még mindig egy WordPress-el kapcsolatos fórum, így néhánx kiemelt kategórián kívül, csak ezzel kapcsolatos témákat látunk szívesen.
Örülnék ha ezt tiszteletben tartanád.
Másrészt, pedig ez nagyon nem az a fórum ahol olyan emberek járnak amilyeneket keresel.
Már megbocsáss, kedves DjZoNe, de pl. én is készítek wordpress oldalakat, viszont emellett én főként flash programozó vagyok, aki kifejezetten örül annak, hogy ráakadt pont itt erre a hírdetésre!!!
Már nem ez az első durva hozzászólásod, kicsit gondolkodj, mielőtt bárkinek is beszólsz!!!
Viktória! most ment át a mail tőlem, remélem megkapod 
ojajj
ne akard mar te a kutyat csovalni bakker
wydesign
de te meg fogd fel h ez a fórum a WPről szól…
aműgy meg Zoli jól mondja … nehogymár nyúl vigye a puskát 
Ettől függetlenül örülök h egymásra találtatok… sok sikert a melóhoz
de te meg fogd fel h ez a fórum a WPről szól...
aműgy meg Zoli jól mondja ... nehogymár nyúl vigye a puskát :)
Ettől függetlenül örülök h egymásra találtatok... sok sikert a melóhoz
Közel két hónappal később, tuti, hogy aktuális még :D
nem voltam elég ironikus? 
Én csupán erre az egy mondatra reagáltam hozzászólásomban DjZoNe-nak:
“Másrészt, pedig ez nagyon nem az a fórum ahol olyan emberek járnak amilyeneket keresel.”
Ez volt az a mondat, amivel nem értek egyet, mert sokan nem csupán a wp-vel foglalkoznak, hanem sokmindennel együtt és lehet, hogy valakit épp érdekel ez a téma.
Igen, aláírom, hogy ez a fórum a wp-ről és annak felhasználóiról szól és bocsánatot kérek DjZoNe-tól, ha megbántottam! Ne haragudj!