Üres oldal...

Én még kezdő vagyok wordpress-ben. most telepitettem az elsőt.

Pár kezdeti probléma után elindult az oldal.

Van több problémám is. De a legfontosabb: ha beirok egy hirt, vagy hozzászólást, akkor a bejegyzést elmenti, de utána csak egy üres oldal jelenik meg minden esetben. Mit kell vajon állitanom, hogy mondjuk a főoldal jöjjön be, vagy legalábbis nem egy üres oldal.

köszönöm.

str

A bejegyzést ne az MS szövegszerkesztőjével, ne direkt másold be, hanem a vizuális szövegszerkesztő W ikonján keresztül.

Az admin felület pedig azért van, hogy a Beállítások részen egyesével végigmenjél, elolvassad, hogy melyik funkció mire szolgál, és ennek megfelelően állítgasd be a blogodat/honlapodat.

Legközelebb pedig ne feledd elárulni a wp-d verzióját, melyik sablont használod, mi a link a blogodhoz; honnan a bánatból lehet úgy segíteni, ha gőzünk sincs, hogy micsodán? :wink:

Az újoncság nem mentesít pl. a Fórumszabályzat olvasása alól, de a Fórum keresőjének, vagy a Google használata alól sem!

Szia!

Nem Word-del szerkesztem a hozzászólást, hanem a beépitettel.

Amúgy a login után is üres oldalt ad, és nem is leszek bejelentkezve. De korábban be tudtam jelentkezni…

Én is úgy gondolom, hogy a Beállitásoknál adtam meg valamit rosszul, mégpedig a Wordpress cimm és a Honlap cim soroknál. Belenéztem pl a wp_login.php-ba, és ott láttam redirect hivást, gondolom ezen beállitások közül az egyiket használja a redirect-hez.

Én mindkettőre a honlap elérési url-jét adtam meg.

Bocsi, de ezt a rendszert tényleg nem ismerem, nem tudom, mit kell ahhoz megadnom, hogy tudjatok segiteni.

Szóval SeaShore 1.0 a sablon, innen töltöttem le a feltelepitett wp verzót kb egy hónapja.

Str

Akkor valószínűleg a wp-content.php fájlt szerkesztetted, és nem jól sikerült az elmentése, szemét van benne, amit egy hexaeditorral tudsz kitakarítani. Vagy, ha szinte semmi tartalom nincs, csak gyakoroltál, akkor pucolj le mindent (a .htaccess fájlt is, majd telepítsd újr a wp 3.0.3-at.