Üdvözlő szöveg a bejegyzések előtt...

Sziasztok!











Olyan kezdő vagyok WP ügyben, hogy előre bocs, ha még a szóhasználatom sem tökéletes.





A probléma: Ha elindul a WP-s oldalam, akkor a bejegyzések (nálam hírek) jelennek meg. Azt szeretném, hogy a hírek előtt állna egy üdvözlő szöveg, fixen. Valahogy nem tudom elkapini a logikáját. Azt már elértem, hogy a szöveg ott van, de linkként viselkedik.





Igazán az lenne a legjobb megoldás, ha az egyik oldalt tudnám megjeleníteni. Mondjuk lenne egy “Aktuális” oldal, ami a menük között is ott van, de itt is megjelenne. De ez annyira nem is lényeges, a fix szöveg is teljesen jó, hiszen sokat nem változna.











Köszi…

statikus szoveg:





attol fugg melyek theme-et hasznalod de altalaban az index.php -ba a loop ele beirod html formazassal azt amit akarsz (vagy anelkul is lehet siman)











valahogy igy:
















udvozlo szoveg






...

Köszi, így csináltam, de akkor is linknek veszi frown.gif. Akkor nyomozok tovább.











Másik kérdés, hogy azt hogyanlehet beépíteni egy oldalra, hogy ott egy FORM-ot valaki kitölt és PHP elküldi nekem a levelet?











Köszi…

van ra millio plugin





ajanlom a psx mail form-ot, mivel konnyen beagyazhato postba

Sziasztok!











Nekem is hasonló problémám lenne mint ambrits-nek, csak én flash file-t raknék a bejegyzések elé, de gondolom ez nem fontos! A lényeg hogy zoli módszere nekem nem működött. A sablon neve amit használok tuut ide kattintva megtekinthető de itt az indexének a kódja is így hátha könnyebb:









Code:

<?php

get_header();

?>











<div class="post" id="post-">





<a href="" rel="bookmark">

























































Hogy lehetne megoldani a dolgot valaki tudja a megoldás?





Előre is köszönöm!

Üdv!











Sikerült megoldanom a dolgot ,valóban az index .php-ba kellett beszúrni a kódot mégpedig ide:



Code:

<?php

get_header();

?>














<div class="post" id="post-">