Tudna nekem segítenni valaki?

Sziasztok!











Kérném valakinek a segítségét. Aki ért a word press hez kezdő vagyok.





Msn címem : [eltávolítva]

NEM, NEM és NEM.





Senkinek sem adunk segítséget ilyen formában.

daemon:











kezdjed el feltenni a kérdéseidet a megfelelő topicban és amiben tudunk, segitünk, azaz megpróbálunk válaszolni a kérdéseidre.

Van egy bajnokságunk (szimulátor). Szeretném megkérdezni hogy a menüt hogy lehetne átenni jobbról bal oldalra? Illetve hogy a Categories,bookmarks jobboldalon levő dolgokat hogyan lehet eltűntetni? HSRL Liga











Köszönnöm.

[OFF]Kérem jelentkezzenek nálam azok a moderátorok és adminok, akiket a téma indító kedves fiatalember NEM vett fel az elmúlt 24 órában valamilyen IM szolgáltatásra, mert rövid egyeztetés után kiderült, hogy nem csak nálam sikerült felbukkanni.[/OFF]











Nem tudom egyébként mit nem lehet azon megérteni, amit elmondott neked az imént fent varnyu, vagy amit Patai Laci is elmagyarázott. Ne legyél már értetlen. Úgy viselkedsz, mint egy 4 éves gyerek, aki ha anya nemet mondd szalad apához, és fordítva. A délután óta eltelt idődben a fórum nagy részét átolvashattad volna, és a kereső használata nélkül is a legtöbb kérdésedre választ találtál volna.

















A profilomban pedig a személyes üzenetem nem dísznek van kint. Ha már az msn címem megtaláltad, bízom benne azt is sikerült elolvasni.


'DjZoNe' wrote on '2010-08-16:




[OFF]Kérem jelentkezzenek nálam azok a moderátorok és adminok, akiket a téma indító kedves fiatalember NEM vett fel az elmúlt 24 órában valamilyen IM szolgáltatásra, mert rövid egyeztetés után kiderült, hogy nem csak nálam sikerült felbukkanni.[/OFF]