Sziasztok!
Van rá lehetőség, hogy az url címet beírva ne a weblap jöjjön fel rögtön, hanem egy teljes képernyős 10-15 mp-es video? Akár úgy teljes full képernyőben, hogy minden gomb és irányítóeszköz nélkül, minta TV-t néznénk, akár csak a böngésző teljes ablakméretét betelítve (jobb lenne az előbbi).
És kompatibilis is legyen minden böngészővel-eszközzel
Köszi előre is a válaszotokat!
Vélemény: nem jó ötlet, magas visszafordulási arányod lesz.
Megvalósításához pedig kell némi html ismeret.
Amúgy a menet:
- Létrehozol a tárhelyen egy video.html fájlt, amibe beágyazod a videót és a lejátszót.
- htaccess-el megadod, hogy ne az index nevű fájlt nézze először a böngésző, hanem a video.html -t.
Lehet igazad van, de muszáj kipróbálnom
Még viszonylag kezdő vagyok, akkor a wordpress gyökerébe, ahol a wp-config.php is van hozom létre a video.html-t, a videot feltöltöm és utánna?
Melyik lejátszóval milyen paraméterezéssel játssza le full képernyőben, úgy hol mindennel kompatibilis is legyen?
És a htaccesst hol érem el?
És utánna hogyan jön be a normál kezdőoldal, át kell irányítani?
Köszi szépen!
Nagyon jók a kérdéseid, csak nem csak ide kellene beírni, hanem a google-be is.
A video.html a főkönyvtárban legyen, ahol a wp-config.php is.
A htaccess-t itt éred el vagy neked kell itt létrehozni a fájlt.
A htaccess-nél a megfelelő kód hozzáadásával tudod megadni, hogy a böngészők előbb a video.html-t nézzék és utána az index.php-t.
Lejátszóból nem tudok tanácsot adni.
Apropó, a video.html-nél kell link legyen az index.php-ra vagy az életbe nem tudnak majd tovább lépni a látogatók.
Köszi, így már el tudok indulni és tudom mire keressek rá a google-ban
A HTML5 video Fullscreen API-val (biztonsági okokból) csak a felhasználó közreműködésére (pl. kattintás) vált teljes képernyősre, így marad valamilyen Flash megoldás.
Szerintem a „minden böngészővel/eszközzel kompatibilis legyen” megkötés a mobilokon elvérzik.