Telepités után fura hibajelzés

Sziasztok, full kezdő vagyok wordpress-ben (nem a szakmában !) feltelepitettem a 2.8 hu csomagot egy xampp szerverre localhoston, ahol joomla, drupal stb. már kipróbáltam. Az első telepítés alkalmával beírtam a http://localhost/wordpress/wp-admin/install.php parancsot és a következő hibaüzenettel kiakad a rendszer :











Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at C:xampphtdocsWordPresswp-config.php:1) in C:xampphtdocsWordPresswp-admininstall.php on line 36











2.8-as verziót töltöttem le a magyar letöltési helyről. Tudna valaki valamit mondani. Köszi Németi Vilmos

a wp-config.php fájlodat mentsd el UTF-8 BOM nélkül vagy hexa editorral szedd ki az első sorban azt a pár karaktert ami beragadt a <?php előtt.





Ám erről a fórumon nagyon sokszor volt már szó, először kérlek keress és utána nyiss témát. :wink:

Szia Efrud, köszi a gyors válaszodat, most reggel néztem csak meg. Igy most ok, megy a rendszerem…











Segitenél, mert az egészet, mint folyatot nem értem, Erre az egész hókuszpókuszra miért is van szükség ? A CMS rendszereket kb 2 hete nézegetem, mert lenne egy olyan projek amit ezzel volna célszerű szerintem megvalósítani, és mielőtt a csapatot összehozom, gondoltam, körülnézek. Telepítettem már fel egy-két ilyet kipróbálás végett, azonban ezzel, hogy kapásból valami hibaüzenettel leáll, idáig csak egy alkalommal találkoztam amikor a Wampserver2.0-át felraktam és kiakadt mint az ingaóra az első MySQL mentésre.











A hibaüzenetre rákerestem így :