Telepítés Newhosting-ra

Sziasztok!

Abszolút kezdő vagyok a témában ezért szeretnék segítséget kérni. Letöltöttem a wordpress3.0-át az oldalról, kitömörítettem, létrehoztam új adatbázist és hozzá egy felhasználót, átírtam a wp-config.php-t, felmásoltam a tárhelyre a wordpress mappában lévő fájlokat(htdocs könyvtárba). Viszont amikor elkezdeném a telepítést http://www.sportokos.hu/wp-admin/install.php

a következő hibaüzenetet kapom: Hoppá! A Google Chrome nem találta meg a www.sportokos.hu webhelyet.

Most akkor én írtam el valamit a wp-config-ban vagy a szolgáltatónál nem stimmel valami?

A segítségeteket előre is köszönöm.

Vac

Szia!

Biztos vagy benne, hogy a domain neved jó helyre van irányítva???

PS C:Users…> ping www.sportokos.hu

Ping request could not find host www.sportokos.hu. Please check the name and try again.

Egy IP címet kéne kiírnia. DNS-ben nézz utána.

És hogyan éred el az oldalad? Weben töltötted fel? Vagy FTP kliensel?

Kedves Balázs!

http://hgrg.info/wordpress-hogyan-leiras/hu-domain-regisztracio-menete/

a lényeg, hogy még a listában vagy…

Köszönöm a segítséget. Nem tudtam, hogy van ilyen lista…

gondoltam, azért írtam a kis cikket, hátha másnak is szüksége lesz rá :)…

Én 7 oldalt kezelek a Newhostingnál, de ezt sokkal egyszerűbben csináltam.

Szerintem te se írd át a wp-config.php-t.

Feltöltöd a htdocs könyvtárba a WP-t, létrehozol adatbázist, adatbáziskezelőt, jelszót.

Ekkor fellépsz a www.sportokos.hu oldaladra, és a WP teljesen 21.századi módon végigvisz egy installálási folyamaton. Bekéri az adatokat, és mindent elintéz saját maga.

@Lelkes amatőr. ez nagyon franko, de neki még nem él a domainje… ott aztán már rohadtul mindegy hogy konfigolod a wp-d amíg nem éred el…

Az a kérdés, hogy náluk foglalta-e a címet.

Mert ők akkor jelzik vissza a belépési adatokat, amikor már elérhető az oldal is. Persze ekkor még csak a newhosting köszöntője van rajta.