Ez lenne a nemrég indult blogom: TechnoKrata
Várnám a visszajelzéseket, miként lehetne jobbá tenni az oldalt.
Tárhelyszolgáltatóban is gondolkodom, mert, ha jól vettem észre, a WordPress.com oldalon, nem mindent tudok beállítani és telepíteni. Pl. nem működik a videók beágyazása, úgymond nem tudok “embed”-elni más oldalakról (pl. WebCsatorna.hu), csak a YouTube működik. Emellett szeretnék saját CSS-t is készíteni, de ahhoz fizetni kell a WordPress-nél, vagy akár egy meglévőt átalakítani. Persze lehet, hogy nem tudom jól, még kezdő vagyok wordpress terén. Van egy csomó ingyenes téma, egyik jobb, mint a másik, de még nem tudom használni. Minden építő jellegű hozzászólást, kritikát várok.
Köszönöm.
szia
Nos, szerintem szakíts a wordpress.com-mal,és szerezz be egy tárhelyet, meg vásárolj egy domaint. Ha nincs rá kereted, vannak ingyenes tárhelyek is, amin gondtalanul elfut a wordpress motor, én most egyet ajánlanék neked a comze.com-ot 3gb free tárhely, ráadásul reklámmentesen. Fizetősnek meg vagy hostgratort vagy a servagenetet. Könnyedén tudod telepíteni a magyar legfrissebb wordpress motort (2.7) olyan sablont töltesz fel és szabsz saját ízlésednek megfelelően egyedire (nha ezt jólmegasszontam:D) amilyen csak jólesik. Jha, és rengeteg plugin is van. Wordpress.com-on meg csak az van, amit gyárilag beletettek. Meg CSS-t sem lehet variálni. Meg semmit.
Szívesen:D
Köszönöm kedves Danielray!
A Comze.com-ot kipróbáltam. Tökéletesen működik a telepítés, és a CPanel is. Most valahogy így néz ki az oldal. Oldal link: Technokrata. (Nem a legjobb.) Ellenben még van pár dolog, amit be kell állítanom a témánál, de előtte inkább olvasok, hátha én is el tudom készíteni. Van pár plugin, amit kifejezetten említ, hogy be kell állítani, azokkal kész vagyok, csak még épp a grafikákat, feliratokat kell átdolgozzam. Ettől függetlenül nagyon úgy néz ki, hogy saját, fizetős honlap lesz az egészből. Köszönöm még egyszer.