Sziasztok!
Sajnos még nagyon kezdő vagyok ebben az egész honlapszerkesztésben, nem vagyok tisztában a különböző szakkifejezésekkel, és ugyan megpróbáltam rákeresni a problémámra, de nem találtam érdemleges segítséget, ha mégis nyílt volna hasonló téma, sajnálom, nem vettem észre.
A gondom az, hogy megvettem a SimplePress fantázianévre hallgató témát az Elegant Themes-től, és ezzel készítettem el a weboldalam, ami egy darabig működött is, de egy idő után - mindenféle változtatás nélkül - egyszer csak megjelent az oldal összes almenüjének tartalma a főoldal alsó sávjában (ráadásul teljesen elcsúszva), és hiába törlöm ki onnan, rövidesen újra feltűnik. Az utóbbi hónapokban pedig a betűtípus is megváltozott, rosszul kezeli az ékezetes betűket. Nem tudom ennek mi oka lehet, már eleve a téma telepítése után is adódtak problémáim, nem tudtam menteni, egyes dolgokat beállítani, de ezt a férjemnek sikerült valahogy orvosolnia, ezzel a helyzettel viszont már nem tud mit kezdeni. Kérem, ha bárkinek van valami használható ötlete, segítsen. Köszönöm!
Az oldalam: http://kisrita.hu/
Abban biztos vagyok, hogy eleinte rendesen működött az ékezetes betűk megjelenítése, mert direkt leellenőriztem, fogalmam sincs azóta hogy állítódott el, de akkor majd váltok betűtípust, talán az jó lesz. Ennél sokkal nagyobb probléma viszont a tartalom “kilökődése” a főoldalra, mert azzal tényleg nem tudok mit kezdeni. De akkor (ha jól értem) szerinted ez a sablon hibája? A férjem azt tanácsolta, hogy először itt kérdezzek körbe, mert lehet, hogy maga a Wordpress kezeli rosszul a sablont, de ha ez nem így van, természetesen felkeresem az Elegant Themes csapatát.
Nem használok Firefox-ot, szerinted azzal eredményesebben lehetne szerkeszteni a honlapot? Idáig Chrome-ot és Explorer-t használtunk, de láthatóan nem sok sikerrel. A Firebug-ot teljesen laikusként is tudnám kezelni?
Bocsi a zargatásért, és köszönöm a segítséget!
Sziasztok!