Sziasztok!
Abban kérném a segítségeteket, hogy milyen bővítményt kellene letöltenem, vagy milyen beállítások mellett maradna a szerkesztőben látott formázás az oldalon?
Pl a szerkesztőben megvannak a bekezdések, üres sorok, képek, de az oldalon “egybefolynak”.
Bombax sablonom van.
Illetve különböző betűméretet hogyan tudnék beállítani?
Köszönöm! Megnézem!
Sikerült! :rolleyes:
Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy egyszer csak a megírt cikkeim betűi nagyon kicsik lettek. Az admin felületen rendben van amikor írom, de amikor elmentem és megnézem, akkor hiába csináltam bármit is, akkor is ugyanolyan kicsi. Kicsit nagyon idegbeteg lettem, hiszen az oldal így élvezhetetlen és a kis betűméret miatt a beillesztett képek is máshová esnek.
Köszi a segítséget!
Megmondod a honlapod címét is? Hátha rá lehetne nézni, mert látatlanban nagyon nehéz…
(Az is lehet, hogy rákopácsoltál a Ctrl - billentyűkre, és egy Ctrl Enterre helyreáll a béke?)
Hello
Kezdő vagyok, nézegetem, tanulgatom a wp-t.
Sok szövegre ezen az oldalon találtam egy jópofa megoldást, csak nem tudok rájönni, hogyan kell megcsinálni.
A kiemelt szövegeknél, rákattintva látható a további szöveg.
Hogyan tudom ezt megcsinálni?
accordion amire érdemes rákeresni. a mai, modern sablonok már feltálalják ennek a használatát.
installáltam az egyik plugint, és aktiváltam is.
Ott van a szöveg szerkesztő felett, hogy “according shortcode” ha rányomok, akkor “select according to insert into post” és semmi.
Mit kell csinálnom? Néztem google-n de sehol semmi magyarázat.
Melyik bővítményt telepítetted? Mihez (melyik sablonhoz?)
Accordion Shortcode And Widget - ez a [s:2xfq2rga]plugin[/s:2xfq2rga] bővítmény
Spacious - [s:2xfq2rga]theme[/s:2xfq2rga] sablon
Bal oldalt - pages - kiválasztok egyet
ezután nem tudom mit kell tennem. Visual módban kell, vagy text módban, és hogy egyáltalán mit kell.
Másik plugin is jó nekem, csak erre böktem rá a sok közül.
Bal oldalon, felül, a bejegyzések alatt találod az Accordion Shortcode menüt.