szerver túlterhelést okoz az oldalam

Sziasztok, a segítségeteket szeretném kérni. Teljesen kezdő vagyok a wordpress terén, de segítséggel összehoztunk egy oldalt, a problémám, hogy ahol a tárhelyet bérlem, ezt írták, és már 4x lekapcsolták az oldalam:

[font=arial, sans-serif;font-size:12.8px]A gond az hogy folyamatosan a teljes szerver kapacitás 15-20%-át használja az Ön oldala. Amit sajnos nem tudnunk megengedni.[/font]

[font=arial, sans-serif;font-size:12.8px]Ez nem vezethető vissza az oldal feltöltésére, mert ez a nap 24 órájában így van.[/font]

[font=arial, sans-serif;font-size:12.8px]Kértük, hogy ellenőrizzék a használt CMS-t, és a hozzá kapcsolódó plugineket. Nem tudjuk hogy ez járt-e valamilyen eredménnyel.[/font]

[font=arial, sans-serif;font-size:12.8px]Amíg ezekről nem kapunk visszajelzést sajnos az oldalát nem tudjuk visszakapcsolni.[/font]

[font=arial, sans-serif;font-size:12.8px]Nagyon szomorú vagyok, mert sokat dolgoztam az oldallal, és most úgy érzem ez a váltás nem volt jó ötlet, mert nem tudom megfejteni, mi lehet a hiba oka, mert nem értek hozzá, totál kezdő, mezei felhasználó lennék.[/font]

[font=arial, sans-serif;font-size:12.8px]Az oldalról annyit hogy Sela sablonnal van, de csináltunk gyerek témát hozzá.[/font]

[font=arial, sans-serif;font-size:12.8px]2 bővítmény van rajta: [/font]

Akismet

Jetpack a WordPress.com-tól

jelenleg 400 oldalból áll, de igazából a régim 1500 volt, de mostmár nem is merek dolgozni rajta, mert úgy érzem totál hiába az egész…

kb 25.000 kép van jelenleg az oldalon, és eddig 2,5 GB az oldal, de 10 GB-s tárhelyért fizetek

Ha bárkinek van ötlete, javaslata, írjon.

Nagyon megtetszett a wordpress rendszere, de sajnos ennyire nem értek hozzá, hogy kiderítsem mi okozhatja a szerver terhelést.

Nagyon szépen köszönöm!

Add meg az oldal elérhetőségét.

Kérd meg a tárhelyszolgáltatót, hogy segítsen.