Statikus kezdőlap beállítása

Sziasztok!



Kezdő vagyok a honlapkészítésben, és egy olyan problémám van, amire sok helyen találtam megoldást, de nem működött.



A honlap címét bírva a beállított kezdőlapra visz, viszont ha a Home-ra kattintok, egy üres oldalt kapok.

Próbáltam az Olvasási beállításokban egy üres bejegyzést beállítani, de semmi eredmény.



Az adminon a navigáció jól jelenik meg (honlapcím/home), de a front nézetben nem (honlapcím/home-2).



Mi lehet az oka?



Köszönöm előre is a válaszokat!


Feltehetően 2 Home nevű oldalad van (erre utal a home-2 slug), és nincs jól beállítva, hogy melyik legyen a kezdőoldal.



Mutasd a honlap url-jét (címét), talán jobban lehet segíteni.

Sziasztok!



Egy olyan kérdésem lenne felétek, hogy hogyan lehetne azt megoldani wordpress alatt, hogy magán a főoldalon egy statikus oldal és a bejegyzések is megjelenjenek. Tehát, van mondjuk egy statikus oldal ami tartalmaz egy slideshow-t és apróbb információkat a honlap látogatója számára, viszont a bejegyzések mint hírek ez alatt ugyan úgy megjelennének. Maga az a lehetőség, hogy egy adott bejegyzést ki lehet emelni és az mindig rangsorban az első lesz esztétikai okokból mint ötletet elvetettem, mert ugye annál látszik a keltezés, kategória illetve a létrehozó szerkesztő.



Sablonhoz kell ez esetben nyúlni, vagy van más lehetőség erre a funkcióra esetleg bővítménnyel lehet csak megoldani?



Sokáig keresgéltem google-ba is ezzel kapcsolatban illetve a témák között, ha esetleg az én keresési módommal van a probléma akkor szíves elnézéseteket kérem.



A válaszokat viszont előre is köszönöm!

Létrehozol egy kategóriát és amit ott meg szeretnél jelentetni, azt beteszed abba a kategóriába.

További utasítások, leírás és maga a bővítmény: https://wordpress.org/plugins/list-category-posts/

Köszönöm a választ!