Slideshow probléma

Sziasztok!

Kezdő vagyok a WP-ben, elnézést ha nagyon kézenfekvő dolgot kérdezek, de már napok óta nem tudok megoldani valamit.

A lényeg röviden:

Kezdetben volt tárhely 1, egy olyan sablonnal, ami magától tudja a címlapon a “featured post”-oknak a slideshowt. Működött is szépen WP 2.8.5 alatt. Most átmentem egy másik tárhelyre, teljesen új telepítés (WP 2.9.2) teljesen új tartalom, de a régi sablonnal.

Itt következik a probléma. Nem működik a slideshow, ha kiválasztom azt a kategóriát, amelyik postjait a slideshowban látni szeretném.

Az szeretném kérdezni, hogy lehetséges-e az, hogy egy sablon adott funkciója a WP újabb verziója alatt nem működik???

Jó lenne ha megnyugtatnátok, hogy csak én vagyok a béna. :S

Köszönöm előre is a segítséget!

Szervusz sandro!

Nem valószínű, hogy béna vagy, csak a gép is csak ember; hibázhat, csak kisebb eséllyel. :wink:

Légyszíves, áruld el a sablon nevét is (hacsak nem egyedi gyártmány), hátha tud valaki segíteni. Lehet, hogy még nem frissítettél minden bővítményt, vagy áttelepítéskor valami megsérült, vagy a nagybetűs fájlnév kisbetűsre íródott, vagy nem frissítettél közvetlen linket (permalinket), másak lettek az elérési utak, szóval megannyi marhaság lehet az oka.

A kérdésedre a válasz egyébként röviden: igen.

Keress hozzá újabb verziót, vagy ha még nem frissítették, akkor másik plugint, ami működik.

Köszönöm szépen a rendkívül gyors és lényegretörő válaszokat!

Megpróbáltam egy új pluginnel már megy a dolog! :slight_smile:

További szép napot!

Sziasztok!

Ha már így felmerült ez a téma, akkor nekem az lenne a kérdésem, hogy hogyan tudnám megjeleníteni, csak egy kategóriába tartozó postokat megjeleníteni?

Pl: van három kategória. Hírek, tagok, események. Én csak azokat a postokat szeretném a slideshow-ban megjeleníteni, amelyek az események kategóriába tartoznak. Jelenleg ahogy látom így van megoldva:

Gondolom ezt kéne átírni. Tudnátok nekem egy kicsit segíteni. Előre is köszönöm szépen.