Sima weboldal

Sziasztok!











Elöször is le szeretném szögezni, hogy teljesen kezdő vagyok, viszont lelkes és nagyon tetszenek a WP lehetőségei!





Szeretnék egy sima egyszerű weboldalt készíteni magamnak, ami nem ilyen blog alapú. Ezalatt azt értem, hogy olyanra lenne szükségem, ahol nincsenek ilyen kommentelési lehetőségek, csak van egy főoldal és onnan a menüből elérhetőek a további oldalak.





Például kapcsolat, galéria, stb…





Amiért elsősorban megtetszett ez a megoldás az az, hogy egy admin felületen könnyen szerkeszthető az egész, nem kell külső webszerkesztő program, ami azért fontos nekem, mert telefonról is tudom bárhonnan gyorsan, hamar szerkeszteni az oldalam (elvileg nem?) :D.










  1. Amire szeretném használni, arra is érdemes WP-t használni?




  2. Ilyesmire létezik sablon, vagy téma?




  3. Ha létezik és nem magyar, azt tudom “honosítani”, esetleg átszerkeszteni a kinézetét?





    (Tehát lehetőség van e rá? Az, hogy képességem is van-e az mellékes :D)











    Ui.: Elnézést ha fölöslegesen nyitottam ezért egy témát, de konkrét válaszokat nem találtam ezekre a kérdéseimre.











    Előre is köszönöm a válszokat!





    Igérem, hasznomat is fogjátok látni a késöbbiekben :slight_smile:

A wordpresst mindennemű oldal készítéséhez fel lehet használni. Arra is amire Te szeretnéd. A beállítások / interakció menüben érdemes kikapcsolni a hozzászólások engedélyezését. Minden sablon alkalmas lehet rá, maximum egy kicsit át kell szerkeszteni.





Ha értesz a webprogramozáshoz, akkor teljes egészében át tudod alakítani a sablont (bár ha értesz hozzá, létre is tudod hozni).





Honosítani úgy tudod, hogy megnézed, hogy készítettek e külön hu_HU nyelvi fájlt. Ha igen Poeditel neki állsz. Ha nem, átírod manuálisan a forráskódot.

Köszönöm az információkat! :slight_smile:





Neki is látok az oldalamnak, remélem nagyon jó lesz :). Ha majd kész lesz megmutatom :slight_smile: