Sablonszerkesztés

Kedves Szakértők!

Nemrég hoztam létre egy honlapot (www. csaladbaratlap.hu), aminek szeretném átalakítani a hátterét. Sajnos teljesen kezdő vagyok a honlapszerkesztés terén. Szeretném színesebbé tenni az oldalt. Felraknék egy háttérképet. Beillesztettem a css-be a következőt: {background-image:url('http://www.csaladbaratlap.hu/wp-content/gallery/bg/bicskei halastó.jpg');}

Nem történt semmi. Mit rontottam el?

A másik problémám, hogy bár magyar a word press, megjelennek angol nyelvű szövegek (Featured Categories,Recent Posts), és nem látom, hol lehetne átállítani. A widgeteknél nem. Arra gondoltam, talán ezt is a css-ben. De hol?

És ha még lehet egy kérdésem, azt is szeretném tudni, hová tudok hirdetéseket felrakni az oldalra? Valahol azt olvastam a widgetek közé (szöveg). Más lehetőség nincs?

Előre is köszönöm a segítséget. (Ha kérhetem részletesen, mert bár nagyon igyekszem, de lassan tanulok bele a szaknyelvbe.)

Mária

Kedves Maria81!

Szinte teljességgel lehetetlen megmondani, hogy hova és miképpen, melyik részre illesztetted be azt a szerencsétlen képet, annyi látszik, hogy nem látszik (a nyoma sem). :wink:

http://www.w3schools.com/cssref/pr_background-image.asp

A nyelvesítéssel kapcsolatban javaslom, hogy nézd meg a sablon honlapját (localisation) :http://www.darrenhoyt.com/2007/08/05/wordpress-magazine-theme-released/, és a figyelmedbe ajánlom egy cikkemet arról, hogy miképpen beszél a honlapunk magyarul: http://www.wordpress2you.com/2011/03/hogyan-beszel-magyarul-a-wordpress/

Családbarát oldalra hirdetéseket??? Br… :slight_smile: Számtalan módja van, pl. Adsense hidetések, saját hirdetések, logóhirdetések. Ajánlatos használni a Google keresőjét; az internet egyik fele a szexről szól, a másik fele meg a reklámról… :smiley:

Kedves Győző!

Köszönöm a gyors választ.