Sablon gond

Segitséget szeretnék kérni a http://www.web2feel.com/florance/ <—sablonba a sliderbe nem tudok képet tenni és előre a hirekhez se :S:S És még valami szeretném oldalon a Sponzorsoknál a banner nagyságát növelni viszont még kezdő vagyok ha valaki tud pls help^^

Nézd meg a http://www.web2feel.com/florance/ címen a videót. A legfontosabb beállításokról tájékozódhatsz. Ha nem nagyon értesz angolul, az útmutató képei segíteni fognak.

'Farkas wrote on '2010-04-20:

Nézd meg a http://www.web2feel.com/florance/ címen a videót. A legfontosabb beállításokról tájékozódhatsz. Ha nem nagyon értesz angolul, az útmutató képei segíteni fognak.

Gondoltam rá megnéztem a videót viszont kiválasztom a Kategóriát amit szeretnék h bekerüljön tegyük fel hogy hirek nálam legalábbis. csinálok egy "hírt" és persze teszek bele képet is próbálom a képet a slidebarra méretezni viszont igysem teszi bele ugy mint a videón ezért szerettem volna segitséget kérni :S

A megoldás ott van a videó végén, 4:31-től 5:00-ig.

1. Kijelölöd, melyik kategória legyen a kiemelt és mennyi jelenjen meg belőle a slide-ban (Florence beállításoknál)

2. Kiválasztod, hogy az adott cikkekhez milyen képet szeretnél (ez lehet más is, mint amit megjelenítesz). A képek ajánlott mérete 640x220px

3. Feltöltöd a képe(ke)t a Médiakönyvtárba.

4. Megnyitod a bejegyzést a szerkesztővel, a jobb oldali szerkesztőoszlopban találsz egy olyan menüpontot, hogy “Nézőkép küldése”. Ott rákattintasz a “Bélyegkép beállítása” feliratra.

A Galériából kiválasztod a kívánt képet (persze akár most is feltölthetsz fájlból egy másikat), majd katttintás a képfájl-szerkesztő alján a felhasználás bélyegképként feliratra.

Aztán a módosítáás feliratra kattintva elmented a végzett munkádat.

'Farkas wrote on '2010-04-20:

A megoldás ott van a videó végén, 4:31-től 5:00-ig.

1. Kijelölöd, melyik kategória legyen a kiemelt és mennyi jelenjen meg belőle a slide-ban (Florence beállításoknál)