Regisztrációs email = spam?

Helló mindenkinek!



Sajna mostanában vettem észre, hogy elég sok levelező szerver (msn, hotmail, invitel) visszadobja a jelszavas értesítőt.



Panaszkodtam a szolgáltatómnál, de ezt a választ kaptam:



A küldő a dx.xxxxxx@gmail.com van megadva

a fejlécben pedig a wordpress@malota.hu

Mivel a fejléc nem egyezik a küldő címmel a legtöbb levelező kivágja mert spam.



Van-e megoldás, vagy ennyi volt a WordPress-nek? Csak nehogy azt mondjátok, hogy minden oldalamhoz készítsem info@valami emailcímet.

Sziasztok!



Nekem is hasonló kérdésem van. Kezdő vagyok feltelepítettem a wp-t, de mindíg kapok e-maileket hogy ez folyamatosan regisztrálnak be a fórumra ilyenek: VickieVkwac, youstkatmtc. stb összevisszaságú email címmel. Holott be van állítva hogy jóvá kell hagynom a regisztálást. mit tegyek? Naponta törölgetem őket… :frowning: Köszi a segítséget!

Sziasztok!



Idanka, használsz smtp küldést valamilyen bővítménnyel? Mint pl a wp-mail-smtp , mert úgy tudom, hogy ha itt beállítod az smtp küldést, persze ehhez kell smtp is (lehet ez gmail akár ), akkor a regisztrációs levélnek a fejrészében is azonos lesz a küldővel.



Érdem skipróbálni gmailen keresztüli smtp küldést így, a fenti vagy hasonló bővítménnyel és megnézni, hogy spam ba megy-e. Ha meg egy tárhelyhez készítesz email fiókot, ott sok esetben adnak smtp-t is, be lehet állítani, ám mégis smap ba megy akkor ha valamilyen fekete listára került a tárhely smtp szervere.







Karesz1978: használj captcha mezőt a regisztrációs űrlapon. Ilyen pl: a Captcha Code (így keress rá a google segítségével: “Captcha Code wordpress plugin”). Ha ezt felteszed, akkor lesz egy új menüd az adminban (Captcha felirattal), és ott be lehet állítani, hogy a regisztrációs űrlapon is legyen ilyen captcha. Ezt nehezebben fejtik meg a automata script-ek, amik nálad regisztrálnak.



Ez vagy ehhez hasonló capcha bővítmény meg szokta fogni az automata űrlap “post” -olásokat.

Köszi András!