Sziasztok!
Kezdő vagyok, a wordpressel nemrég kezdtem el foglalkozni. Láttam, hogy e-mail segítségével is lehet bejegyzést beküldeni. Ki is próbáltam, de nem sikerült. A következőket csináltam:
1: létrehoztam egy gmail-os e-mail címet;
2. a beállítások/írásnál megadtam a pop3 címét, itt pop.gmail.com volt; portot is megadtam, a felhasználó nevet is és a jelszót is megadtam, mégsem működik.
Mit rontottam el?
A segítséget előre is köszönöm.
Hali!
A levelek letöltéséhez be kell állítanod a wp-cront. Ez egy időzítő ami időnként megnézi a megadott kiszolgálót, hogy van-e rajta valami. Keresők még mindig működnek
:
http://www.google.hu/search?hl=hu&q=wordpress+blog+by+email&meta=&btnG=Google+keres%C3%A9s
>>>
http://codex.wordpress.org/Blog_by_Email
Sok szerencsét!
Ha gond az angol szólj, lefordítom ahogy tudom 
Tisztelt Hölgyek, Urak!
Segítséget szeretnék kérni e-mail publikálása wp-cronnal témában.
Ãtolvastam már e fórum több topicját, és a google-n fellelhetőket (magyarra fordítva) egyaránt, de sajnos nem boldogulok.
A lényeg:
- WP verzió: 2.7.1, a titkos" emailcím létrehozva, felhasználó név és jelszó, pop hozzáférés engedélyezve. WP-Cron plugin telepítve ill bekapcsolva.
- A WP vezérlőpult >> Beállítások >> Ãrási beállítások" -nál ugyanezek, valamint a port beállítva.
- Bejegyzés alaértelmezett kategória": Nincs kategorizálva
- Alapértelmezett link kategória" : Blogtár
- Atom és XML RPC engedélyezve, hozzászólások engedélyezve.
- A publikálandó emailek a titkos" címre, UTF-8 ba normál szövegként érkeznek.
Feltételezem, hogy a MySQL adatbázisban a wp-írásjoga rendben, mert a közvetlen hozzászólás böngészőből működik. A tárhely fizetős, nem tudom a nevét szabad-e leírnom? A WP-t nem blogírás céljára használnám, ez adná szerény képességeimmel létrehozott weboldal lényegét, ha megnéznétek , www.rogtonhirek.hu
Végtelenül hálás lennék, ha valaki szájbarágósan, lehetőleg magyar nyelven tudna segíteni. Előre is köszönöm!