Plugint keresek

Sziasztok Oldalamat szeretném mindenki számára szerkeszthetővé tenni és ehhez keresek egy programot!





elvárásaim szerkeszthető legyen mint a wikipedia,lehessen fájlokat fel és letölteni+képek videókat beilleszteni,ha a tagok úgy akarják akkor jelszóval tudják levédeni a saját szerkesztett oldalukat!+blogot tudjon csinálni!





Kezdő vagyok tudtok efféle widgetet vagy bármit ajánlani??





Válaszotokat előre is köszönöm!

Nagyjából ezt tudja alapból a WordPress MS (multisite) + BuddyPress + 1-2 speciálisabb bővítmény.

köszönöm a gyors választ,!Mire gondolsz az 1-2 speciális bővítmény alatt?

hello!











kezdő wordpress felhasználó vagyok , eddig az e107 portált hazsnáltam ( 7 év ) .





Egy olyan kérdésem lenne , hogy tudom megoldani, hogy ha egy oldlat hozok létre , az csak egy saját menüben ( nálam cikkek,leírások menü ) jelenjen meg ls ne a fő menüben.





Vagy ha van valami plugin ami cikkek, nagyobb szöveget lehet létrehozni… vagy valami más? :smiley:











az oldalam: http://spacedock.bplaced.net/

















köszönöm előre is a segítséget!

A főmenün a header alatt lévő vízszintes menüdre gondolsz? Ha igen, akkor onnan ki kell zárnod azt az oldalt amit nem akarsz megjeleníteni,vagy az egész menüt kiveszed és a headerbe kézzel teszel be menüpontokat az ul, li tagok között és azt a menüpontot, oldal linket teszed be amelyiket akarod. Ha jól emlékszem ez a bővítmény ( http://wordpress.org/extend/plugins/exclude-pages/ ) ki tud zárni oldalakat listából, de lehet, hogy csak a widgetekből, nem tudom, próbálkozz valamelyik megoldással. Mivel nem sok menüpontról van szó és általában azok a helyükön is maradnak, én a kézi listát szoktam használni.











Ha nem a header alatti vízszintes menüről beszéltél, akkor a pluginos rész kivételével tekintsd a hozzászólásomat tárgytalannak. :slight_smile:

szia!





igen arra gondoltam, csak meg kell szokni,tanulni itt minek mi a hivatalos neve :slight_smile: