Nagy levegő

üdv minden fórumozónak!





egy igen hosszú és kritikus írást szeretnék írni, bár teljesen új vagyok még itt , de bátorkodom egy témát nyitni .ez a bejegyzés csak teszt jellegű, hogy tudok e témát nyitni.

Szervusz Hungi a fedélzeten!











Amennyiben nem nyomod tele reklámmal, meg oldalismertetővel az írásodat, továbbá nem politizálsz, nem adsz rasszista és vallási felhangokat (stb.) az írásodnak, akkor érdeklődve várjuk, nyitottak vagyunk sok mindenre.











Amennyiben írásoddal a Fórumszabályzatot durván megszeged, akkor lehet, hogy a banolástól a routered is a sarokba áll szégyenében. :slight_smile: :slight_smile:

No akkor kezdem is.





elöljáróban magamról pár gondolat: 37 éves programozó vagyok (delfi, pászkál, minimális sql) tehát még véletlenül sem php. Gondoltam egy nagyot, és eldöntöttem valami teljesen egyedit, újat dobok piacra. előzetes piackutatást végeztem, akivel csak beszéltem az ötletemről,mindenki be akart szállni, részese akart lenni! zsigerből gyűlölöm a reklámokat, sohasem kattintok egyre sem.Gusztustalan tolakodásnak tartom az online marketing 99%-át ,a maradék 1%ot figyelmen kívűl hagyom.





Körítés vége. Gondolkoztam miből építkezzek, végülis a cms mellett döntöttem. Joomla lesz a tuti. huhh csúnya baleset volt folyamatos kompatibilitási hibák,xampp halt meg tőle rendszerint el sem indult. az apacsot is köpködte. Váltás. Úgy okoskodtam (nem hiába) hogy olyan cms-t választok amelyiknek a legtöbb kiegészítése lelhető fel a neten. Meglepődtem hogy pár év alatt ez a kis blogmotor hová fjlődött. R-go Wp motort választottam.