Sziasztok!
Vásároltam egy WP sablont de nem a WordPress hivatalos oldaláról, hanem a themeforest oldaláról (többen is linkeltetek be erről az oldalról sablonokat). A sablonhoz kaptam tutorialt is, hogy hogyan telepítsem, de sajnos a leírás alapján nem tudom, mert már nem engedi ezeket a lehetőségeket a wordpress.
Kérdésem, hogy akkor hogyan tudok installálni egy megvásárolt sablont?
Köszi!
R
Ezt írja második opcióként, de ezt a lépést nem tudom, hogyan kell: [font=helvetica, arial, sans-serif:2br7o603][/font:2br7o603][font=helvetica, arial, sans-serif:2br7o603]Felmásolod a megvásárolt sablonod kitömörített változatát a[/font:2br7o603]wp-content/themes[font=helvetica, arial, sans-serif:2br7o603]mappába. Ezt a mappát HOL találom? (Nagyon kezdő vagyok, ezért választottam tutorialos sablont, de sajnos a blogger után elég bonyolultnak tűnik)[/font:2br7o603]
[font=helvetica, arial, sans-serif:2br7o603]A 2. opció egyáltalán nem lehetséges, mert a megjelenés/sablonok/sablonok feltöltése menüpontom nincs. Sajnos csak admin felületen megjelenés/sablonok vannak, de ehol nem találok olyan részt, ahonnan csatolni tudnám a fájlt[/font:2br7o603]
És hogyan látom FTP-n keresztül? (Jajjj fogalmam nincs mi az. )
Azt az egy dolgot értem, hogy az 1. pont és a 2. pont két külön lehetőség. Ennyi, idáig eljutottam. Az 1. pontban azt nem értem, hogy [font=helvetica, arial, sans-serif:23g2ln66]a megvásárolt sablonom kitömörített változatát a[/font:23g2ln66]wp-content/themes [font=helvetica, arial, sans-serif:23g2ln66]mappába másolom mert nem tudom, hogy HOL találom ezt a mappát[/font:23g2ln66]
A 2 pontot pedig azért nem értem, mert nincs [font=helvetica, arial, sans-serif:aggh6fn7]megjelenés/sablonok/sablonok feltöltése menüpontom. Ehhez kell vmi tárhely vagy ilyesmi?[/font:aggh6fn7]
“már nem engedi ezeket a lehetőségeket a wordpress” - ez alatt mit értesz? Kifejtenéd bővebben?
Kezdek attól tartani, hogy a wordpress.com-on regisztráltál egy oldalt magadnak…