Meglévő, működő weboldalamat szeretném átalakítani.

Sziasztok!

Van egy működő weboldalam, de szeretném átalakítani, ill. a későbbiekben csinosítgatni, frissíteni, amikor csak kedvem tartja. Ezért használnám a wp-t, úgy tűnik megbírkóznék vele. (Totál amatőr vagyok, de gyorsan tanulok :rolleyes: ) Ha átkűzdöm magam a telepítés nehézségein (merthogy vannak) és elkezdem használni a wp-t, meg lehet azt csinálni, hogy csak akkor cserélem le a régit az újra, ha már teljesen készen van? Vagyis amíg készül az új, addig működjön a régi, ahogy eddig is. Domain, tárhely marad, csak az oldal kinézete és tartalma változna. Köszi!

Elmondom én hogyan szoktam csinálni, erre nyilván vannak csodás pluginek, de ne bonyolítsuk túl, ha nem muszáj.

Ha a Megjelenítés > Sablonok részben megjelenik az új sablonod ez alatt van egy Előnézet link, ami valami ilyesmi címre mutat:

Code:

http://domain.com/?preview=1&template=csodassablon&stylesheet=csodassablon&TB_iframe=true

Másold ki ezt a címet, majd nyiss egy új böngésző ablakot, illeszd be a címsorba. Majd az utolsó részt kitöröld ki (&TB_iframe=true). Voilá. :)

Legalábbis én így szoktam sablon fejleszteni.

'Mrs.Taylor' wrote on '2010-02-02:

...Ha átkűzdöm magam a telepítés nehézségein (merthogy vannak)...

Tévedés , nincsenek nehézségek.

Megszámlálhatatlan WP-t telepitettem, max 10 perc :)

A tárhelyeimen lévő szoftver-telepítővel (fantastico, softacolous) meg két kattintás.

;)

@rozi: jó neked. Nekem mindig volt valami gubanc. Főleg, ha telepítés alatt én a sablonbeállítás/plugin telepítés és hasonló “üzembehelyezési” folyamatokat -is- értem :slight_smile:

@rozi: jó neked. Nekem mindig volt valami gubanc. Főleg, ha telepítés alatt én a sablonbeállítás/plugin telepítés és hasonló “üzembehelyezési” folyamatokat -is- értem :slight_smile:

Oké Laci, de ha barangolni is akarsz a teszteléshez stb…

Bár igen én is a lehető “legpluginmentesebb” megoldásokat szeretem.