Sziasztok! Abszolút kezdő vagyok wordpressben, sőt úgy általában html és css és egyéb dolgokban is. 2 kérdésem lenne, a második lehet hogy nem feltétlenül vág ide, de nem akartam másik témát nyitni. Szóval az egyik dolog az az, hogy van egy wp téma amit használnék, és a header-jén vannak linkek. De sajnos csak 2, nekem viszont több kellene, valamint át is szeretném nevezni az eddig meglévő linkeket. Egyrészt ebben kérnék egy kis segítséget. Másrészt, a blog, az a kezdőlapja lenne egy sitenak. Csakhogy az átláthatóság érdekében így vannak a dolgok felpakolva a szerverre:
/ ez a gyökér, ide menne majd maga az oldal
/blog/ itt van a wp
/forum/ itt meg egy fórum
Amit szeretnék elérni, az az, hogy ha valaki megnyitja az oldalt a www.dflkdfhdf.com címen, a www.dflkdfhdf.com/blog/index.php ugorjon be kezdőlapnak. Tudom nem feltétlenül ide illő a kérdés, de örülnék ha valaki tudna segíteni
Előre is köszönöm!
Szervusz TooKool!
Van egy jó, meg egy rossz hírem:
A jó az, hogy meg lehet tenni, amit felsoroltál, a rossz az, hogy incifincikét kellene mégiscsak olvasgatnod HTML-t, CSS-t legalább, de a PHP sem árt meg túlságosan.
A sablonban lévő linkek a sablon fájljaiban laknak, az általad említett esetben leginkább a header.php-ban várható a felbukkanásuk.
Egy alkalmas szövegszerkesztővel (nem a word-del!) megnyitod, és kedvedre szerkesztgetheted. Szerintem hamar meg tudod találni.
(Alkalmas szerkesztőnek mondjuk pl. a pspad, a notepad++ szerkesztőket.)
Többet segítene, ha pl. a sablon nevét megadnád, mert akkor tudnánk, hogy miről kérdezel, hol keressünk.
További linkek: többféle módon is lehetséges az elhelyezésük. Ha éppen az előzőek szerint turkálsz, akkor legegyszerűbb, ha másolsz. Vagyis az ottani linket formailag lemásolod, a kívánt adatokkal, aztán megnézed az eredményt.
Ãm, ha éppen a WP-t használod, és létrehozol egy új oldalt, akkor lesz egy új menüpontod, aminek linkje éppen az oldaladra mutat.