Legördülő menük; kategória - oldal megjelenítése

Sziasztok!











Far-away-10 sablont használok, az oldalam címe angolgyerekeknek.com. Nagyon kezdő vagyok, úgyhogy előre is elnézést kérek a pontatlan fogalmazásért.











Két problémám van:










  1. Most jelenleg oldalakat használok fent a vízszintes menüsoron, ilyen menüpontjaim vannak:





    főoldal-módszer-mondókák-blog-rólam-linkek.











    A gondom az, hogy a blog menün kívül az összes oldal statikus. Azt szeretném elérni, hogy a mondókák menüpont alatt ne egy statikus oldal jöjjön fel, hanem egy kategória, hogy a mondókáimat is olyan bejegyzésekbe tudjam beírni, mint a blogban. Tehát azt szeretném, ha a fenti menüsoromban a kategóriák bekeverednének az oldalak közé.










  2. Azt is szeretném, ha a “módszer” menüpontomnak több “gyereke” lenne, az első a “mondókák” menüpont.





    Tehát, hogy így nézzen ki:











    főoldal -módszer- blog- rólam- linkek




  • mondókák -











    Próbáltam beállítani az oldalon, hogy melyik a szülő és melyik a gyerek kategória, de semmi se történt. Próbáltam az egyéni menüben beállítani, de akkor az oldalsávra teszi ki, és a fenti menüpontok ugyanúgy megmaradnak.











    Segítségeteket kérem. Előre is köszönöm szépen.





    Réka

Köszi a választ, de sajnos nem működik. Ha ezen így végigmegyek pontról pontra, akkor az történik, hogy a menüsorom fent (ami oldalakból áll), ugyanúgy marad. Lent viszont jobbról megjelennek a kategóriák egy oldaldobozban. Valóban van ott legördülő menü is, meg minden, csak én nem oldalra szeretném rakni, hanem fent, vízszintesen.











Közben sikerült képet is kivágnom, talán így érthetőbb:











[attachment=2132:menusor_fent.jpg]











Ide, a menüsorba szeretnék betenni egy kategóriát is.











Helyette ez jelenik meg:











[attachment=2133:kategoriak_rossz.jpg]











Lehet, hogy a sablonom alapból csak oldalak megjelenítését támogatja fent?











Köszi.