Kezdőoldal kérdés

Sziasztok!

Teljesen kezdő vagyok a WP-ben, és a honlapkészítében is. Az 5.3.2-e verziót használom.
Addig eljutottam, hogy a tárhelyre feltelepítettem a WP-t, és elkezdtem vele dolgozni. Viszont a kezdőoldal megnyitásakor mindig egy fehér oldal jön be egy felirattal: "Hamarosan :wink: "
A beállítások -> olvasás menüben már átállítottam a statikusra is, és ebben az esetben is ez jelenik meg. Ha a testreszabás-ra kattintok, akkor is a fehér oldal jelenik meg, hiába van már beállítva egy sablon (több sablonnal is próbálkoztam), és hiába módosítok akármit, semmi változás nincsen.
A célom az lenne, hogy a kezdőoldalon lenne minden fontos információ: küldetés nyilatkozat, szolgáltatások, árak, stb…

Elnézést, ha már ez a téma felmerült, de nem találtam meg sajnos.
Köszönöm előre is a segítséget.

Üdv.: Gergő

Szia!
Nincsen feltelepítve valamiféle Coming soon plugin? Valószínűleg az írja felül.

Nem gondolom, mert mielőtt felraktam a WP-t, már akkor is ez az oldal jött be.
Ha hozzáadok egy oldalt (pl.: blog), akkor az bejön, csak a kezdőoldal nem.

Nincs véletlenül a WP főkönyvtárában egy index.html?

Fövenyre épített háznál akármikor akármi megtörténhet/ik.
15 percig ingyen segítek non-stop: 0620-4242498 viktor@szepe.net

Ha esetleg világszínvonalú infrastruktúrára és a bővítmények auditjára van szükség, arról szívesen beszélgetek!

3 kedvelés

De van.Próbáltam már kitörölni is, de akkor is az jön be. Mit kellene csinálnom vele?

Szia!