Kezdőknek leírás

Sziasztok!

Kezdő vagyok. Nekem egy wordpress beállítása c. leírásra lenne szükségem. Amiben olyanok vannak feltüntetve, pl.: Hogyan és hova kell az ftpn feltenni a sablonokat, képeket, egyebeket, hogy aztán azt használni tudjam az oldalon (és ne azt kapjam, hogy nem sikerült telepíteni ellenőrizni kell, hogy a…), vaaagy: hogyan tudok egy angol nyelvű oldalt magyarosítani… tehát nekem nem különálló cikkekre lenne szükségem hanem egy wordpress guide-ra, amiben minden benne van a kezdő beállításokhoz,kezdőknek. Ha tud valaki ilyenről segítsen. Isteni lenne, ha magyarul íródna.

Nem tudtam nagyon hasznosítani a sugórészeket, többre volna szükségem.

Persze, hogy keresgéletem, meg google-ba beírogattam…de nem találtam megfelelő leírást, úgy gondolom, itt gyorsabban kapok infot a sok guru közt!

Köszönöm a segítséget!

“Egyszer mindenki volt kezdő!”

Egy hiánypótló kiadvány kellene neked, de jelenleg hiány van pótlás nélkül. A wordpress-ről, sajnos csak angol nyelvű könyv létezik.

Eddig a rossz hír, a jó pedig, a wp nem bonyolult, az egyszerűségével tör magának utat. Igazad van itt mindenki kezdő volt.

Tehát vágjál bele te is, sokan lesznek itt a fórumon akik majd segítenek, vezetik a kezed :slight_smile:

Mutatni fogják az utat, de az úton neked kell végig menned. Fárasztó lesz, de az életeben a fárasztó dolgok a legszebbek :slight_smile:

Zsilett ezt szépen megírtad!

Ajánlhatok pár oldalt ahonnan el tudsz indulni.

Mónika WordPress oktató oldala: http://www.wp-suli.hu/

Vagy akár tanulhatsz tőlem is ha majd kicsit jobban megy a rendszer használata. http://dev.idesigns.hu/blog/

Különben tervezem, hogy a wp kódok mellett elindítok egy oktatás rovatot mert van rá igény szerintem.

Tudom még javasolni Győző oldalát is: Wordpress2you

Szia

Írtam erről egy bejegyzést nézd meg, hogy ilyesmire gondoltál -e.

wordpress template

Mért nem írunk közösen egy magyar wordpress könyvet ??? :slight_smile: :slight_smile: