Kezdő vagyok

Segítséget szeretnék kérni. Korábban feltelepítettem a wordpresst. El is készítettem a weboldalt, amely sokáig működött is. Majd kérte a php frissítést. (Cpanel-t nem találok sehol).
Most ennyi jelenik csak meg a weboldalamon, hogy
“Your server is running PHP version 5.4.45-0+deb7u14 but WordPress 5.4 requires at least 5.6.20.”
Póbáltam újra rakni az egész wordpresst, de közben szerintem letöröltem a .htaccess fájlt.
Szóval ha lehet szeretnék tanácsot, javalatot kérni, hogy mit is tegyek?

A tárhelyszolgáltatódnak kell írni, hogy a szerveren a PHP verziót emelje meg.

Akkor egyúttal kérj tőlük egy backup visszaállítást is.

A Cpanelt a tárhely szolgáltató fiókban keresd. Ha nincs, akkor csak ők tudják beállítani ezeket. Nem értem miért nincs, létezik ilyen tárhely? :hushed:

Szia @Yanzee! Igen, több ilyen WordPress telepítés is van. Pl. amit másoknak csinálok, azokon egy nyamvadt nyomógomb sincs, és még joguk sincs a szerkesztőknek kárt okozniuk.

Mindenki végezheti a napi munkáját bukdácsolás nélkül, úgy próbálok dolgozni, hogy nekik nagy sikerre legyen lehetőségük. Ennek a nagy sikernek ellensége a cPanel!