Keresőoptimalizálás Yoast SEO bővítménnyel

Sziasztok!

Telepítettem a yoast seo plugint, úgy látom jól is működik, az egyik bejegyzésemet már kijavítottam a javaslatai szerint, szerinte minden ok azzal a bejegyzéssel, de a google-be beírva mégsem jelenik meg. Mit rontottam el? Egyáltalán mit állítsak be ezen a pluginon?

Előre is köszönöm!

A seo nem a bővítményektől függ… Ne várd azt egy bővítménytől, hogy a Google mindjárt az első oldalon hozza a cikkeidet.

Régi vagy új bejegyzés (lehet, hogy még nincs indexelve)? Szerkezetileg minden rendben van a honlapoddal (esetleg nincs büntetésben)? Mennyire felel meg az oldalad a rangsorolási kritériumoknak (több száz van…)? Mekkora a kulcsszóverseny? Stb., stb., stb.

Maga a bejegyzés nem új, csak annyiban hogy a yoast tanácsai alapján frissítettem. Büntetés nincs, hogy ezen kívül szerkezetileg mire gondolsz, nemtudom, elég kezdő vagyok még. A rangsorolási kritériumokra se tudok válaszolni, ahogy a kulcsszó versenyre se :confused:

igen, beismerem, szinte semmit nem tudok a honlap készítésről, de valahol el kell kezdeni…

A SEO egy külön tiszteletteljes “szakma”, és tekintélyes felkészültséget igényel, vagy ahogyan Andrea mondotta volt, több száz feltételnek kell(ene) nagyjából egyidőben megfelelni.

Aki kezdő a wordpress-ben, vagy csak általában a honlapok világában annak arra jó ez a bővítmény (talán egyike a legjobbaknak), hogy a wordpress alapvetően pozitív SEO-hozzáállását még egy polccal magasabb szintre emelje.

Magyarán szólva: nagyon jól teszed, ha követed a javaslatait (még jobb, ha el is gondolkodsz a javaslatainak okán, célszerűségén), mert előbb-utóbb a kívánt elkelő helyeken találhatod a honlapodat/blogodat, és közben a honlapkészítés más részein is képezed magad (bár, szerintem, az én véleményem szerint, ez a képzés közelebb áll a szórakozáshoz, a szórakozva tanulni kifejezés tartalmához… :wink: :slight_smile: