Képek feltöltése, dátumozás, cikkek

Kedves Fórumozók











Több számomra nagy problémával találtam szembe magam, melyben szeretném a segítségeteket kérni, azonben előrevetíteném hogy kezdő vagyok.











A Problémáim a következők:











1, A wordpress blogmotort egy már meglévő honlap sitejához adtuk hozzá és a blogot a honlapon keresztül szeretnénk üzemeltetni, azonban valamilyen oknál fogva nem tudok képet feltölteni. Vagyis azt tudok, de nem jelenik meg, a kép helye és az elnevezése látszik ugyan de maga a kép nem. Mit csinálok rosszul?











2, Miért van az, hogy nem reagál a blog a változtatásokra? Teszem azt, tegnap töltöttem fel cikkeket, mégis 2009. januári dátum jelenik meg, amit nemhogy átállítani nem lehet de még eltüntetni sem.











3, Hogyan lehet azt megcsinálni, hogy: létezik egy bejegyzés amit kettészeltem egy tovább funkcióval, azonban maga a bejegyzésem 99 részből állna és azt szeretném, hogy a kezdő oldalon a cikk introja legyen látható, a tovább gombra kattintva jelenjen meg a teljes cikk, majd azt elolvasva lehessen egy olyan lehetőség, hogy tovább tud menni a következő, témához kapcsolódó cikkre, de nem szeretném ha ezek a cikkek a főoldalon található témák oldalboxban megjelenjenek egyesével. Azt hiszem ez most egy cseppet zavarosra sikeredett, de remélem érthető mi a gondom.











Tudom, hogy luzernek tűnik, de nézzétek el nekem, nem vagyok informatikus…:slight_smile:











Előre is köszönöm a segítséget!

nincs jól beállítva a wp-d…

Köszi, most okosabb lettem :smiley:











A dátumos dolgot időközben megoldottam, a másik kettő az ami még égető.











Ha azt mondod nincs jól beállítva, akkor azt is mondd meg mit kell tennem, mert a kisujjamból nem tudom ki…ni.

csejo.











Tipp: ha egyszerre csak egy kérdést teszel fel, bizonyára célzottabb választ kapsz.

wp-admin/options-misc.php











de csak végig kéne menni a beállításokon.

1