Kategóriák listázása külön oldalon

Kedves wordpressesek,

nagyon kezdő vagyok wp terén. Szeretnék segítséget kérni a következő kérdésben.

Van egy alaphelyzet, pl. a blog egy meghatározó oldalán megjelennek egymás után a legfrissebb bejegyzések. Ez egy sima blog esetében általában a kezdőlap. Na most vannak ugye a kategóriák. A kategóriákat ki tudom listázni külön menüpontokkal, minden lapon az aktuális kategória cikkei jelennek meg.

Olyat viszont nem tudok csinálni, hogy egy menüpontra kattintva, magát a kategóriákat listázza, az összeset, minden kategóriából egy-egy legfrissebb cikket mutatva. Van erre lehetőség wordpressben? Mert oldalt nem tudok létrehozni erre, nincs lehetőség kategóriák “nézetet” választani, csak egyéb mást.

Egy menüpontot akartam csinálni, amely alatt szerepel az összes kategória, és almenüként pedig a kategóriákat egyenként mutatni. Az almenük meglennének, minden egyes kategóriához rendelve, de olyan nézetet nem találtam, ahol a fent említett módon megnyitott oldal listázza az összes kategóriát.

Előre is köszönöm.

Ha legegyszerűbben szeretnénk megoldani ezt a feladatot, akkor létrehozunk egy kategóriát és a többi kategóriát pedig úgy módosítod, hogy a létrehozott kategória a szülője mindegyiknek. Így már ki tudod tenni az új menüpontot és listázni fogja az összes bejegyzést, hiszen mindegyik kategóriájú bejegyzésnek a szülője lesz.

András: Ez hogy jön ide?

Azt hiszem, elnéztem a topic-ot! SORRY! Én vagyok a hibás! Légyszi töröljétek.

Megtettem, mielőtt olvastam volna tovább. :slight_smile:

Az utókornak mondom: András a biztonságról szóló egyik válaszát ide tette, én meg innen töröltem. :wink:

'Efrud' wrote:

.. Így már ki tudod tenni az új menüpontot és listázni fogja az összes bejegyzést...