Sziasztok!
Új vagyok, szeretnék segítséget kérni. A journalcrunch sablonnal gyűlt meg a bajom. A főoldalon nem jelennek meg a cikkekhez tartozó kisképek. Cikk írásnál kiemelt képként is feltöltöttem, méretre vágva is próbáltam. A kép helyett a cikk címe jelenik meg.
A jelenleg használt verzió: WordPress 3.3.2. Kipróbáltam új adatbázisban 3.0-val is.
Köszönöm a segítséget előre is.
köszönöm. Próbálkozom, minden lehetőségre átálítottam a mappát és a “timthumb.php”-t is, de egyenlőre ő áll nyerésre
Ez alapján tudtok segíteni?:
http://receptozon.atzo.hu/wp-content/themes/journalcrunch/timthumb.php?src=http://receptozon.atzo.hu/wp-content/uploads/2012/05/kepteszt113.jpg&h=90&w=255&zc=1
Sziasztok!
A Journalcrunch sablonnal kapcsolatban az lenne a kérdésem, hogy hogyan működik a Slider? Abszolút amatőr vagyok, és hiába próbáltam leírást keresni róla, azon kívül, hogy hozd létre, mást nem igen találtam. Addig azért eljutottam, hogy hol kell váltani a slider és a featured posts nézet között. Ha a menüből belépek a Slider Items-be, akkor látom, hogy létre is hoztam kettőt, de fogalmam sincs, hogyan tovább.
Tehát egy “óvodásoknak” szóló leírásra lenne szükségem, mit kell azután tenni, hogy Slider Items ->Add New ->megadom a címet, leírást->beállítom a kiemelt képet. Ha csak képeket szeretném, hogy váltogasson, akkor mi a teendő, illetve akkor, ha azt szeretném, hogy a bejegyzéseket mutassa? Előre is köszönöm a segítséget.
Jól esne, ha válaszolna valaki… Még ha tök hülyeség is, amit kérdeztem.
Köszönöm, az első linket már néztem, de az vajmi kevés, amit ott írnak. A support forumhoz meg nem tudok elég jól angolul. Hát, ez van. Azért ha vkinek lenne ötlete, szívesen fogadnám. Tehát létrehoztam két slider itemet, beállítottam kiemelt képként, beállítom a slider item nézetet is, mégsem indul el. Olyan tippet már kaptam, hogy az az attribútumot állítsam át 755-ről 777-re (nem mintha tudnám, mit jelent), de az sem segített.