Hozzászólásban jelölőnégyzet elcsúszott

Sziasztok!

Nem tudok rájönni, hogy a képen látható hibát mi okozza és hogy hol tudnám korrigálni. Aki tudja, kérem írja meg.

Köszönöm!

Szia!
Mutasd meg kérlek a szóban forgó oldalt, akár privátban, hogy lássam a kódot és segíthessek.

Szia!

Elnézést hogy csak most írok, de azt hittem kapok emailt, ha hozzászólás érkezik.

Az oldal: https://atveros-oldalak.com/

A jelenség minden cikk alján, a hozzászólásoknál jelentkezik. Annyit sikerül kikísérleteznem, hogy ennél a sablonnál ilyen, de más sablonnál nem. Emiatt nem szeretnék másik sablont. Laikus vagyok, de eligazodom a php kódban.

Köszönöm, ha segítesz.

Szia!
Nálam az “Email értesítőt kérek, ha további hozzászólás érkezik a bejegyzéshez” és a “Email értesítőt kérek, ha új bejegyzés jelenik meg az oldalon.” kocka is jó helyen van.

Vagy nem erre gondolsz?

Nem.
Ezek felett van a “A nevem, email címem, és weboldalcímem mentése a böngészőben a következő hozzászólásomhoz” szöveg, előtte a jelölőnégyzet. Az van elcsúszva.

Ne haragudj, nem vettem észre:)

Az a baj, hogy 77%-os szélesség van megadva neki, ezért nem jelenik meg így.

.wp-comment-cookies-consent{
width: auto!important;
}

Próbáld meg ezt hozzáadni az egyedi css-hez, ha esetleg ezzel nem okés valami oknál fogva, akkor ez jó biztosan jó lesz:

.comment-form input {

width: auto!important;

}

Sajnos egyik megoldás sem járt sikerrel. Próbáltam csak az egyiket, csak a másikat, mindkettőt. Próbáltam a width értékét állítgatni, arra sem változott semmit. Nem szeretnélek ezzel terhelni. Lehet hogy így marad…

Köszönöm a fáradozásodat!

Jó helyre másoltad be? A böngészőben átírtam a css-t, és rögtön jó lett, ráadásul 99%-ban megoldja a problémát.

csatoltam fotót.

Helyesbítek!

 

Nem figyeltem az írásodra és nem egyedi css-be másoltam a kódot. Most hogy egyedibe másoltam, jó lett. Mindhárom jelölőnégyzet egymás alatt van.

 

Nagyon köszönöm a segítségedet! További szép estét!