Hirek jellegű oldal

Kedves Mindenki!

Segítséget szeretnék kérni. Egy haverom kért meg arra, hogy rakjak össze neki egy wp-s weboldalt. Tegnap elkezdtem használni a wp-t egészen bele is jöttem. Sikerült csinálni egy komplett oldalt ps dizájnból (a Lynda.com segítségével). Közben rájöttem, hogy egy csomó olyan aloldalt szeretne, ami gyűjtő oldalként viselkedik. Például felsorol 10 hír-t, és a részletekre rákattintva behozza a teljeset. A kérdésem az lenne, hogy van-e olyan plugin, ami ezt megcsinálja. Olyasmire gondolok, hogy megcsinálok egy csomó oldalt, ami egy kategóriájú, erről generál egy “gyűjtőoldalt”, amit tudok publikálni (kitenni menüpontnak). Kézzel gondolom nem olyan nagy szám megcsinálni egyenként, de úgy kéne, hogy a későbbiekben ő is tudjon ilyen jellegű “gyűjtőoldal- oldalak” -ot létrehozni segítség nélkül.

Még elég kezdő vagyok, úgyhogy elnézést a lamer kérdésért, de nagyon örülnék, hogyha sikerülne ezt is megoldani.

A másik ilyen bajom, hogy a képeket a médiatárban hogyan lehet mappákba rendezni? Sajnos csak olyan megoldást találtam, ami kategóriákba rendezi és lehet szűrni. Végső soron ez se rossz, de a mappás megoldás jobb lenne.

Remélem nem éltem vissza a türelmetekkel.

Köszönöm a segítséget előre is

üdv

Penteka

• nem gyűjtőoldal kell, hanem kategorizálás és annak használata.

• alapból nem lehet. nextgennel tudod rendezni.

Szerbusz.Én is elég kezdő vagyok,és hasonló gondom volt mint neked.Legalábbis ha jól értem,arra gondolsz hogy írsz egy post-ot,ami egy oldalon “gyűjtő oldalon” feljön csak részletet mutatva a post-ból,amire rákattintva megnyílik az egész post.Ha ilyesmire gondolsz,ajánlom ezt a Wordpress témát: http://wordpress.org/extend/themes/gamepress habár nem tudom mennyire felelne meg hír portálnak,de ebben be lehet állítani hogy a postok,teljesben vagy csak részletben jelenjenek meg.Én is ezt használom mivel én más témát nem találtam amiben ugyan ezt be lehet állítani,plugintse találtam.